جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
تجمع حریم خانواده درجم

حوزه/ تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده و حامیان حجاب و عفاف صبح امروز در میدان امام حسین(ع) شهر جم برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده و حامیان حجاب و عفاف صبح امروز در میدان امام حسین(ع) شهر جم برگزار شد.

امام جمعه جم در این تجمع گفت: حجاب جایگاه بلامنازع در دین و اجتماع و واجب شرعی است و ادارات و نهادهای دولتی و بانک‌ها و مجموعه های مردم نهادی که مجوز فعالیت دولتی دارند باید به رعایت حجاب کارکنان و تبیین حجاب در صف مقدم باشند.

حجت الاسلام محمد محمدی با بیان اینکه صرفا نصب یک کاغذ و بنر در عرصه تبلیغ کفایت نمی کند، خواستار انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر از سوی متولیان و مدیران اماکن شد.

وی با بیان اینکه اصناف در موضوع رعایت حجاب و شئونات اسلامی نظارت و دقت بیشتر داشته باشند، گفت: فروش بعضی از البسه و لوازم منع قانونی دارد.

امام جمعه جم ضمن اعلام حمایت خود از آمران به معروف و نهی از منکر گفت: بی توجهی به امر حجاب تهدید خانواده است؛ همچنین ضابطان نیاز به مجوز خاصی ندارند و با ظرافت و حفظ حرمت ها و تبیین و سلیقه به ترویج و تبلیغ حجاب پرداخته شود.

حجت الاسلام محمدی از دادستان و متولیان امر خواست تا با قاطعیت و جدیت به اقدامات خود ادامه دهند و گفت: از اقدامات انجام شده همه دستگاهها و تشکل و مردم و بانوان تقدیر می نمایم.

وی با بیان اینکه بایستی به احیا و توجه به اصل حیا بیشتر از مصداق ِآن یعنی حجاب و عفاف پرداخته شود گفت: وعاظ نیز در منابر محرم به این مهم بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha