دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حسینیه معلی

حوزه/ پژوهشگر فرهنگی و مستندساز گفت: "حسینی معلی" الگوی موفق تلویزیون در برنامه سازی محرمی است.

حسین عباسی فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به این که "حسینیه معلی" در دومین سال پخش خود توانسته نظر صاحب نظران و آحاد مردم را به خود جلب کند، اظهار داشت: مهم ترین ویژگی این برنامه آن است که هم به فرم و هم به محتوا در جای خود به درستی پرداخته شده و این طور نبوده که توجه به یک بُعد، سازندگان را از بُعد دیگر غافل کرده باشد.

وی افزود: عنوان برنامه هم برازنده آن است چرا که ما صرفاً یک برنامه تلویزیونی را مشاهده نمی کنیم بلکه یک حسینیه با آداب و مناسک خاص رسانه ای را در قاب تلویزیون و با حضور کارشناسان و اساتید مداحی و مرثیه خوانی اهل بیت(ع) را شاهد هستیم.

مدرّس و پژوهشگر سواد رسانه همچنین گفت: نکته حائز اهمیت دیگر این که "اشک" در این برنامه به عنوان یک ارزش مورد توجه قرار گرفته و برخلاف برنامه‌هایی که در رسانه‌های دنیا تولید می شود و فقط "قهقهه" و تغافل در آن ها ارزش محسوب می شود، در این جا گریه و توجه به خدا از بابت اندوه بر مصیبت های امام حسین(ع) و اصحاب باوفایش حائز اهمیت و ارزش است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • دیناروند IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    0 0
    سلام علیکم حسینه معلی یم برنامه ای نو و جذاب است که می تواند در فضای آلوده مجازی غبار زدایی کند ولی به نظرم در ارزیابی برنامه سال گذشته از امسال بهتر است. برای اجرا افراد و گروهای مختلف که می آید در کنار تایید و تشویق نیاز به ارزیابی برای ارتقاء و پیشرفت دارند که در این برنامه مشاهده نمی شود. برخی از کارشناسان حضور فعالی ندارند. یا از چهره مشخص است که اجرا را نپسنیده ولی چون دیگران تشویق تایید کردند و بنای تهیه کننده چنین بوده شروع به تایید می کند. مجری برنامه هیچ گونه نقشی ندارد در حالی که این گونه برنامه ها مجری کارشناس می خواهد ان شاء الله با رزیابی به موقع برای بعد از دهه تا پایان صفر تغییر در برنامه ایجاد شود
  • مهناز IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    0 0
    من با خانواده هر شب بیننده این برنامه هستیم ،عالی ،دستمریزاد ،
  • حیا IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    0 0
    روبروی هم نشاندن زنان و مردان خوب هست؟ حیا مدارانه هست؟