یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
گروه تبلیغ فرهنگی جهادی نور ولایت

حوزه / مدیر گروه تبلیغی، فرهنگی و جهادی نور ولایت در نشستی با مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این گروه، به تشریح برنامه های آتی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، ظهر امروز نشست گروه تبلیغی، فرهنگی و جهادی نور ولایت با مدیرکل تبلیغات استان کهگیلویه و بویراحمد و مجموعه های فرهنگی برگزار شد.

در این دیدار، طلاب گروه تبلیغی، فرهنگی و جهادی نور ولایت و همین طور مربیان فعالیت های مختلف هیئت نور ولایت به ارائه پیشنهادها و انتقادها خود در زمینه های تبلیغی، فرهنگی، قرآنی و تربیتی پرداختند.

حجت الاسلام امینی اطهر، مدیر گروه تبلیغی، فرهنگی و جهادی نور ولایت هم با ارائه گزارشی از فعالیت های این گروه، به تشریح برنامه های آتی پرداخت.

وی پرورش مربی به ویژه مربیان قرآنی را اولویت اصلی این گروه اعلام کرد و گفت: آماده خدمت رسانی به تمام مجموعه های فعال قرآنی در زمینه آموزش مربیان قرآنی هستیم.

حجت الاسلام حامد گودرزپور مسئول هیئت نور ولایت هم توجه به تربیت نوجوانان به عنوان نسل آینده ساز انقلاب را یک ضرورت و اولویت مهم دانست و به تشریح برنامه های هیئت در این زمینه پرداخت.

حجت الاسلام سیدرضا افتخاری مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد هم ضمن پاسخگویی به انتقادها، برنامه ریزی، حمایت و پشتیبانی از تشکل های مردمی و تکمیل فعالیت های آنها را وظیفه حاکمیت دانست و تاکید کرد: از فعالیت های تبلیغی، فرهنگی، قرآنی و تربیتی مجموعه هیئت نور ولایت حمایت خواهد شد.

در این نشست با مساعدت رئیس دارالقرآن استان مصوب گردید بزودی کارگاه آموزشی مربیان قرآنی با هدف توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی برگزار گردد.

برگزاری اردوی زیارتی اربعین و مشهد مقدس، جذب دانش آموزان با برنامه های جدید و جذاب، حمایت از مربیان و فعالان هیئت به ویژه خواهران و ... از مصوبات این جلسه بود.

گفتنی است، گروه تبلیغی، فرهنگی و جهادی نور ولایت زیر نظر دفتر تبلیغات اسلامی قم و متشکل از ۳۰ نفر مبلغ فعال در مناطق شهرستان بویراحمد مشغول به تبلیغ است.

ذیل فعالیت های این گروه، هیئت نور ولایت تشکیل و در حال فعالیت است. این هیئت متشکل از ۱۰ کمیسیون مختلف می باشد از جمله (آموزشی، پژوهشی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی تبلیغی، اخلاق و تربیت، جذب و گزینش، جهادی و تدارکات).

برای ارتباط با گروه جهادی در مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد با شماره تماس ۰۹۱۲۷۵۷۴۵۲۸ و یا از طریق ایتا می توانید کمک ها و حمایت های خود را اعلام کنید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha