سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
اداره گذرنامه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری با حضور در اداره گذرنامه فرماندهی انتظامی استان بوشهر از زحمات و تلاش های کارکنان این اداره در خدمت‌رسانی به مردم تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز با حضور در اداره گذرنامه فرماندهی انتظامی استان بوشهر، ضمن بازدید از بخش های مختلف آن، از زحمات و تلاش های کارکنان این اداره در خدمت‌رسانی به مردم به ویژه به زائران حسینی تقدیر و تشکر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در این بازدید ضمن گفتگو با پرسنل اداره گذرنامه، از نزدیک در جریان خدمت رسانی آنها به مردم قرار گرفت.

همچنین صالح رحیمی فرماندار بوشهر به همراه عابدی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، مسئولین عتبات عالیات استان و شهرستان بوشهر با حضور در دفتر گذرنامه بوشهر ضمن خسته نباشید و دیدار و گفتگوی صمیمی با مسئول و کارکنان، در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفت.

فرماندار بوشهر با تسریع در تمدید و صدور گذرنامه زائران اربعین حسینی گفت: خدمت به زوار اربعین حسینی افتخاری بزرگ است که نصیب همه کس نمیشود این خدمت رسانی لیاقت می خواهد که خداوند تبارک و تعالی، این توفیق را نصیب شما کرده است.

وی با اشاره به افزایش تقاضا برای صدور و یا تمدید گذرنامه‌ توسط زائران اربعین حسینی، نسبت به هم‌افزایی و همکاری بیش از پیش پلیس گذرنامه، دفاتر خدماتی پلیس ۱۰+ و اداره پست جهت صدور گذرنامه تأکید کرد.

فرماندار بوشهر همچنین از برپایی موکب در ورودی اداره گذرنامه جهت رفاه زائرین اربعین خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha