دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه و استاندار زنجان با صدور پیام مشترکی از برگزاری با شکوه مراسم عزاداری دهه اول محرم و تلاش های خادمان حسینی تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی نماینده ولی فقیه و محسن افشارچی استاندار زنجان در پیام مشترک با قدرانی از برگزاری با شکوه مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) آورده اند: مردم مومن، ولایتمدار و انقلابی استان زنجان در دهه اول محرم ۱۴۴۵ به ویژه در روزهای یوم العباس و یوم الزینب باری دیگر شکوه یک حماسه دینی و مذهبی را به رخ جهانیان کشاندند و نشان دادند به درستی عنوان پایتخت شور و شعور حسینی زیبنده مردم مومن و انقلابی این خطه است.

در این چند روز صحنه های بی نظیری از عشق و ارادت به سیدالشهدا(ع) و عزاداری های گسترده و آمیخته با شور و شعور حسینی را توسط شیفتگان، دلدادگان و ارادتمندان به اهل بیت علیهم السلام در استان زنجان شاهد بودیم، با توجه به حساسیت امسال و توطئه های دشمنان اسلام سرتاسر ایران حسینیه شد.

اینجانبان ضمن شکرگزاری به درگاه الهی، مراتب قدردانی خود را از حضور و مشارکت ارزشمند عموم عزاداران به ویژه هیات های مذهبی که با اقامه عزای حسینی فضای استان را حسینی نمودند به عمل آورده و از دست اندرکاران این مجالس اعم از روحانیون و وعاظ، سخنرانان، مرثیه‌سرایان، مسئولین و هیأت امنای مساجد، حافظان امنیت، اصحاب رسانه و از همه نهادها و دستگاه های مسئول و متولی در برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم تشکر می نمائیم.

امیدواریم خداوند متعال به همه عزیزان توفیق گام برداشتن در مسیر پاسداشت شعائر اسلامی و خدمتگزاری در درگاه ائمه اطهار(ع) را عنایت فرماید و توفیقات آنها زیر سایه عنایات خاصه حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) تداوم یابد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha