دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با بیان اینکه خبرنگاران افسران رسالتِ امید آفرینی در دل مردم و جامعه هستند، گفت: در این جنگ نابرابر رسانه‌ای، رسانه‌ها و خبرنگارهای ما باید آرایش جنگی بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه در بوشهر، با تبریک روز خبرنگار و گرامی داشت شهدای این روز خصوصا شهید محمود صارمی، اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای خبرنگار عرصه خبر در سراسر جهان اسلام خصوصا ایران و کشورهای حوزه مقاومت از جمله فلسطین، لبنان، سوریه و عراق را گرامی می‌داریم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: ۱۷ مرداد روز خبرنگار است و اگر خبرنگار، متعهد باشد یک عنصر سازنده خواهد بود، خبرنگار متعهد یک عنصر مؤثر در عرصه حرکت و پیشرفت می‌باشد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران افسران رسالتِ امید آفرینی در دل مردم و جامعه هستند، خاطرنشان کرد: در این جنگ نابرابر رسانه‌ای، رسانه‌ها و خبرنگارهای ما باید آرایش جنگی بگیرند، الان دوباره دشمن قصد توطئه دارد و در سالگرد اغتشاشات بنای این را دارد که جو کشور را ملتهب کند، بنابراین رسانه‌ها و خبرنگاران با هم افزایی در برابر این هجمه رسانه‌ای عجیب غربی، آرایش جنگی بگیرند و با هم تعامل داشته باشند، امید آفرینی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی، با تأکید بر اینکه باید در برابر دشمن با برنامه ریزی درست مقابله کرد، اظهار کرد: رسانه‌های غربی علیه تمام هستی این مردم، دین مردم، فرهنگ مردم، آب و خاک و منابع این کشور چشم طمع دارند و لذا باید با برنامه‌ریزی صحیح و هم‌افزایی، اتحاد، کار جهادی و استقامت بر روایت دشمن غلبه کنیم و در این میدان مقابله به مثل داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، با اشاره به اینکه خبرنگاران روایت اول و صحیح از پیشرفت‌ها را داشته باشند، گفت: این که چه کسی روایت اول را در اتفاقات بگوید امروز در دنیا خیلی مهم شده، خبرنگارها و رسانه‌های ما روایت اول صحیح را بیان کنند، کار حضرت زینب کبری(س) که قهرمان جهاد تبیین است، الگوی ما است، ایشان یک نفر در این میدان نابرابر بودند، ببینید چه کرد با دشمن.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی با توصیه به خبرنگاران مبنی بر ذکر پیشرفت‌های نظام در کنار کاستی‌ها، بیان کرد: در کناره مطالبه به حق کاستی‌ها، ما کاستی‌هایی داریم و درست است که باید آنها را مطالبه کرد، اما در کنار این کاستی‌ها پیشرفت‌های کشور را هم بگویید، اگر در عرصه‌ای جلو رفتیم این را هم به مردم بگویید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha