دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خبرنگار

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان یزد با فرا رسیدن روز خبرنگار با صدور پیامی از خبرنگاران و اصحاب رسانه تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد با فرارسیدن روز خبرنگار با صدور پیامی از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه حوزه علمیه یزد تقدیر کرد.
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ادعُ إِلیٰ سَبیلِ رَبِّکَ بِالحِکمَةِ وَالمَوعِظَةِ الحَسَنَةِ ۖ وَجادِلهُم بِالَّتی هِیَ أَحسَنُ ۚ إِنَّ رَبَّکَ هُوَ أَعلَمُ بِمَن ضَلَّ عَن سَبیلِهِ ۖ وَهُوَ أَعلَمُ بِالمُهتَدینَ
سوره مبارکه نحل آیه ۱۲۵

سلام بر خبرنگاران و اصحاب رسانه و سلام بر آوینی‌ها و صارمی‌های حوزه علمیه استان یزد.

فرزندان عزیزم، امروز شما افسرانی هستید که در خط مقدم پیکار با دشمنانی شقی قرار دارید که از هیچ حرکت غیر انسانی و غیر اخلاقی ابایی ندارند و شما با سلاح علم و تقوا اگرچه با دستانی خالی، عرصه را بر آنها سخت کرده‌اید.

شما رزم جامه پوشیدگان عرصه‌ای هستید که فرمانده کل قوا امام خامنه‌ای(مدظله العالی)) فرمودند: مصداق بارز جدال احسن کلام الله مجید است.

فرزندان عزیزم، مباد که عمروعاص‌های خدعه‌گر لشگر دشمن شما را از رسالت اصلیتان باز دارد، اینان از نسل همان‌هایی هستند که امامان معصوم و مظلوم(ع) ما را ناجوانمردانه به قتلگاه بردند و شما از نسل پاکانی هستید که باید جوانمردانه بر آنها بتازید و تار و مارشان کنید.

ای طلایه داران جبهه جهاد تبیین، سنگرهای رسانه‌ای خود را به‌بصیرت مجهز کنید و هرگاه فضا غبار آلود شد، صفین را بیاد بیاورید و به سمت علی (ع) بدوید.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

محمد شمس
مدیر حوزه علمیه استان یزد
١٧ مرداد روز خبرنگار
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha