جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
مراسم تجلیل از استاد سطح عالی حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد

حوزه / با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیر کادر و اساتید حوزه علمیه این استان از فعالیت‌های یک دهه حجت الاسلام والمسلمین فقیه، استاد سطح عالی حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، بعد از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیر کادر و اساتید حوزه علمیه این استان از فعالیت‌های یک دهه حجت الاسلام والمسلمین مهدی فقیه استاد سطح عالی حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل به عمل آمد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم بهشت مدیر مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا(ع) یاسوج ضمن تسلیت ایام محرم و سفر و همچنین تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: این جلسه برای تقدیر و تشکر از یک دهه تدریس، مجاهدت‌ و کارهای جهادی که توسط حجت الاسلام والمسلمین فقیه در مدرسه علمیه امام رضا(ع) انجام شده، برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین بهشت به ویژگی و علمیت این استاد حوزه اشاره کرد و گفت: خوشحالی ما این بود که وقتی کنفرانسی در حوزه علمیه شکل می‌گرفت، حاج آقا فقیه در جایگاه بحث می‌نشستند و فلسفه غرب را به خوبی روشن و حقانیت مسئله توحید را به زیبایی بیان می‌کرد.

مدیر مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا(ع) خاطرنشان کرد: اخلاق، تقوا و تواضع حجت الاسلام والمسلمین فقیه برای ما مثال زدنی بود و با اینکه عالم بودند و سال‌ها از درس خارج در محضر علمای بزرگ بهره برده بود، اما هیچوقت غرور و تکبر نمی‌گرفت و با کمال تواضع و فروتنی با همه اقشار مختلف و احزاب سیاسی برخورد می‌کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهشت، به انقلابی بودن و انقلابی ماندن این استاد سطح عالی حوزه علمیه استان اشاره کرد و یادآور شد: حاج آقای فقیه به دور از سیاست زدگی همیشه مدافع انقلاب و آرمان‌های انقلاب بود و هیچ موردی از وی پیدا نخواهید کرد که بر خلاف خط و مش حوزه علمیه، مقام معظم رهبری و یا نظام انجام باشد.

مدیر مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا(ع)، با بیان اینکه این استاد حوزه در همه شرایط روحیه جهادی خود را حفظ کرد، گفت: جا دارد از فعالیت و همچنین داشتن روحیه جهادی، فرهنگی و مذهبی حجت الاسلام والمسلمین فقیه تقدیر و تشکر کنیم.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین مهدی فقیه استاد سطح عالی حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از یک دهه فعالیت در این حوزه به شهر قائن محل زادگاه خود عزیمت کرد تا در حوزه علمیه آنجا مشغول تدریس شود.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha