یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قریشی

حوزه/ امام جمعه ارومیه گفت: با توجه به حضور نیروهای با مهارت، متعهد و با تجربه در حوزه‌های علمیه، آماده همکاری با آموزش و پرورش در ارائه مباحث تربیتی و دینی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی صبح امروز در دیدار با رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش که در سالن جلسات دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: مسائل و مشکلات آموزش و پرورش را می‌توان به صورت عمومی مطالبه کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی افزود: زمینه همکاری ائمه جمعه و جماعات برای رفع مشکلات در این نهاد فراهم است و تعامل مطلوبی نیز در این زمینه داریم.

امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: با توجه به حضور نیروهای با مهارت، متعهد و با تجربه در حوزه‌های علمیه، آماده همکاری با آموزش و پرورش در ارائه مباحث تربیتی و دینی هستیم.

در ادامه این جلسه رضا مراد صحرایی خاطرنشان کرد: تحول در نظام اداری و ارزیابی جذب نیروی انسانی شروع شده‌ و این اقدامات با دقت و طمأنینه انجام می‌شود.

وی با اشاره به سوق دادن دانش آموزان به سمت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، ادامه داد: مقرر شده تا ۵۰ درصد ظرفیت آموزش متوسطه در بخش آموزش‌های مهارتی هدایت شود.

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: ارائه راهکار برای ارتقای روز افزون سیستم و جریان سازی و اجرای تغییرات در نظام آموزشی که مطالبه رهبرمعظم انقلاب است، نیز پیگیری می‌شود.

گفتنی است وزیر آموزش و پرورش صبح روز پنجشنبه وارد استان آذربایجان غربی شد و بعد از حضور در مزار شهدا با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد، کلنگ زنی یک مدرسه و دیدار با معلمان و دانش آموزان از برنامه‌های سفر وزیر آموزش و پرورش در آذربایجان غربی است.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha