دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور با بیان اینکه امروز ما در فکر و اندیشه تحقق عدالت اجتماعی هستیم و آن را به عنوان ستون برپایی نظام می‌دانیم، گفت: باید این امر در تعامل ما نیز مشهود باشد و این فعالیت‌های خیرخواهانه در راستای تحقق کامل اهداف نظام جمهوری اسلامی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، مصطفی خاکسار قهرودی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور امروز در آیین نکوداشت فعالان عرصه خیر و احسان، روز تشکل‌ها را بهانه‌ای برای تقدیر از زحمات موسسات خیریه عنوان کرد و اظهار داشت: آنچه این دستگاه حمایتی را از سایر دستگاه‌ها متمایز می‌کند، نگاه آن به مردم به عنوان یک اصل، اساس و شاخص مهم در تحقق اهداف این نهاد مردمی است.

وی افزود: تمامی آنچه با عنوان بازنگری در دستورالعمل‌ها، ساختارها، چابک‌سازی و نحوه استفاده از نیروی انسانی در این نهاد مطرح شده بر مبنای توجه به مردم و مردمی‌تر شدن این نهاد است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور، با بیان اینکه هر زمانی وظایف به دست مردم بوده، به درستی انجام شده است، خاطرنشان کرد: حضور و نقش‌آفرینی مردم در تمام عرصه‌ها، نمایانگر آن است که قوت نظام با اتکا بر مردم و برخورداری از حمایت مردمی نشأت می‌گیرد.

خاکسار قهرودی، با بیان اینکه امروز ما در فکر و اندیشه تحقق عدالت اجتماعی هستیم و آن را به عنوان ستون برپایی نظام می‌دانیم، تأکید کرد: باید این امر در تعامل ما نیز مشهود باشد و این فعالیت‌های خیرخواهانه در راستای تحقق کامل اهداف نظام جمهوری اسلامی انجام شود.

وی تصریح کرد: این شبکه قوی باید در یک تعامل پیوسته در تقویت نظام اسلامی بکوشد و حرکت خیرخواهانه علاوه بر تأمین هزینه‌های نیازمندان، موجب رشد و تعالی انسان شود و در قالب یک شبکه محکم تار و پود نظام را تقویت کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور، با بیان اینکه بی‌تردید همه این امور در قالب یکسری اقدامات شبکه‌ای محقق خواهد شد، بر لزوم همکاری سایر حوزه‌ها در تعیین شاخص‌های تخصصی در این مراکز و پرهیز از موازی‌کاری‌ها تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود مراکز نیکوکاری، تداخلی در شناسایی و ارائه خدمات به محرومین به وجود نمی‌آید و شرایط گذر از مشارکت مردمی به سمت مشارکت اجتماعی فراهم می‌شود.

خاکسار قهرودی اظهار کرد: تک تک حرکت‌های خیرخواهانه و اجتماعی از انجام فعالیت‌های خیرخواهانه روحیه بخش است و نشان می‌دهد که مردم به مسئولیت اجتماعی خود واقف هستند و همه باید تلاش کنند که در جامعه کارها به نحو احسن انجام شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha