سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تبریز

حوزه/ در پی حادثه تروریستی در حرم مطهر احمدبن موسی(ع) شیراز، حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی با صدور بیانیه‌ای این جنایت را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، در پی حادثه تروریستی در حرم مطهر احمدبن موسی(ع) شیراز، حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی با صدور بیانیه‌ای این جنایت را محکوم کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر دست جنایت داعشی های اجیر استکبار جهانی به خون مظلومان آغشته شد و با هتک حرمت حرم امن حضرت احمد بن موسی، شاهچراغ (ع)، عده‌ای از مومنان سید و سالار شهیدان را بی‌رحمانه شهید و مجروح ساخت.

حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی ضمن عرض تسلیت به محضر مقدس حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء، مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز، مراجع عظام تقلید، ملت اسلامی بویژه اهالی متدین و انقلابی شیراز، اعلام می‌دارد بی‌شک این جنایت تروریستی حاصل طراحی اتاق‌های فکر عبری، عربی و غربی است که بدست داعشی های مزدور به وقوع پیوست.

ما طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه ضمن محکومیت این جنایت از درگاه خداوند متعال برای شهید سرافراز این حادثه، حشر با اولیا و علو درجات و برای مجروحان عملیات تروریستی شفای عاجل مسئلت می‌نماییم و از مراجع امنیتی، انتظامی و قضایی مجدانه می‌خواهیم تا با شناسایی بقیه آمران و عاملان این حمله تروریستی، بشدت برخورد نموده و اجازه ندهند مجددا حرم قدسی این کشور امام عصر عجل الله فرجه الشریف و بویژه اعتاب مقدسه، مورد هتک و اسائه ادب قرار گرفته و خون مظلومان صحن و سرای آن حرم را رنگین نماید.

ان‌شاءالله

حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha