یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت اللہ حافظ ریاض حسین

حوزه/ آیت الله حافظ ریاض حسین نجفی گفت: هیچ سازمان شیعی تروریست نیست. در داعش، القاعده و طالبان شیعه وجود ندارد. همه اینها پیرو اسلام بنی امیه هستند و کاری به اسلام محمدی ندارند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» آیت الله حافظ سید ریاض حسین نجفی رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان در سخنانی حملات به مقدسات مسیحی در شهر جرانواله را محکوم کرد و گفت: پیروان اسلام محمدی هرگز نمی توانند این کار پلید و زشت را انجام داده باشند. مسلمانان هیچ وقت و هرگز به مسیحیت یا هیچ دین دیگری حمله نکرده اند. زیرا شیعه، پیروان مکتبی است که صلح و امنیت را آموزش می دهد. آتش زدن عبادتگاه مسیحی کار پیروان «بنی امیه» هست.

وی افزود: اعلان وزیر ارشد پنجاب پاکستان مبنی بر ساخت کلیساها و خانه های مسیحی با هزینه دولت تعجب آور است. چرا این ساخت و ساز ها با مالیات های عمومی انجام شود؟ این خسارتها باید با فروش اموال آشوبگرانی که عبادتگاه ها و منازل مسیحیان را به آتش کشیدند، تأمین شود.

وی خاطر نشان کرد: هیچ سازمان شیعی، تروریست نیست. در داعش، القاعده و طالبان، شیعه وجود ندارد. همه اینها پیرو اسلام بنی امیه هستند و کاری به اسلام محمدی ندارند.

آیت الله حافظ ریاض تأکید کرد: باید احادیث جعلی که در دوران بنی امیه ساخته شده از کتب احادیث حذف شود تا قداست اسلام باقی بماند و هتاکان فرصتی برای نوشتن کتابهای توهین آمیز پیدا نکنند. همین احادیث باعث شده که در مورد خداوند، پیامبر اکرم و دیگر مقدسات اسلامی توهین صورت گیرد و با استناد به همین احادیث جعلی گاهی کتابی در مورد هتک حرمت پیامبر اکرم و گاهی کتابی به نام «آیات شیطانی» توسط سلمان رشدی نوشته می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha