یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ تجهیزات آموزشی تهیه شده توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال در آستانه هفته دولت به مدارس دولتی محروم و کم برخوردار استان ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، سردار اصغر عباسقلی‌زاده فرمانده سپاه عاشورا امروز در حاشیه رژه کاروان تجهیزات آموزشی ارسالی به نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: در آستانه برگزاری کنگره‌ ملی ۱۰هزار شهید آذربایجان‌شرقی، یک سری اقدامات در تمامی ابعاد، در راستای پیشرفت و آبادانی و محرومیت زدایی در استان انجام شده است.

وی افزود: امروز شاهد برگزاری رزمایش کاروان تجهیزات آموزشی ارسالی به روستاها و مناطق محروم مورد هدف ادارات آموزش و پرورش و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا هستیم.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی روز به روز شاهد رفع محرومیت و پیشرفت مثال زدنی هستیم، یادآور شد: همت و حضور مسئولین جهادی، دستگاه‌های دولتی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تلاش شبانه‌روزی این افتخار را آفریده است.

وی با بیان اینکه وحدت و همدلی مسئولان استانی ستودنی است، تصریح کرد: امید است با هماهنگی و هم افزایی بیش از پیش، تمامی نیازمندی‌های استان در زمینه‌های مختلف رفع شود.

مسعود سعادتی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز اظهار کرد: عدالت آموزشی مورد توجه دولت است و در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به آن تاکید شده است.

سعادتی افزود: یکی از افتخارات آموزش و پرورش، گسترش پوشش تحصیلی و برابری تعداد دانش آموزان دختر و پسر است و امروز در دورترین نقطه استان حتی برای مدارس با یک دانش آموز، معلم وجود دارد.

وی بر لزوم اهمیت توجه به کیفیت آموزشی در موضوع عدالت آموزشی تأکید کرد و گفت: تجهیز سخت‌افزاری مدارس یکی از عوامل مهم در بالابردن کیفیت آموزشی است و ارسال این تجهیزات در همین راستا ست.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ادامه داد: دولت و وزارت آموزش و پرورش مصمم هستند تا با تقویت زیرساخت‌ها در مناطق کم برخوردار و مدارس دولتی، عدالت آموزشی را عینیت بخشند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha