یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امر به معروف

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان با تأکید بر اینکه نیازمند توجه بیشتر به معروفات و تلاش برای کاهش منکرات در ادارات هستیم، گفت: برای گسترش معروفات و کاهش منکرات باید شورای امر به معروف ادارات قوی باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام یونس مهدوی‌نیا دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان، امروز در کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر بهزیستی لرستان، با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر نظارتی همگانی است، اظهار داشت: اجرای دقیق امر به معروف و نهی از منکر، تضمین کننده سلامت روانی و روحی جامعه خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه نیازمند توجه بیشتر به معروفات و تلاش برای کاهش منکرات در ادارات هستیم، گفت: همه باید نسبت به احیای امر به معروف و نهی از منکر احساس مسئولیت کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان، با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر زمان و مکان نمی‌شناسد، خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر ریشه در اندیشه و فطرت بشری دارد و اگر جامعه‌ای امر به معروف و نهی از منکر را ترک کند، آن جامعه باید منتظر آسیب‌ها، آفت‌ها و بلاها باشد.

حجت الاسلام مهدوی‌نیا، افزود: برای گسترش معروفات و کاهش منکرات باید شورای امر به معروف ادارات قوی باشد.

وی تأکید کرد: از همه کارکنان دستگاه‌ها و نهادها می‌خواهیم نسبت به گسترش معروفات و کاهش منکرات در ادارات اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha