دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
العبادی

حوزه/ حسن العبادی مسئول دفتر فرهنگی کتائب سید الشهداء در ایران گفت: مهمترین منفعت زیارت اربعین حسینی برای عراق برافراشتن نام این کشور و ایجاد روحیه جهادی و توسعه حرکت فرهنگی در عراق است و همین ویژگی است که این کشور را به بالاترین جایگاه خود می‌رساند.

حسن العبادی مسئول دفتر فرهنگی کتائب سید الشهداء در ایران در گفت‌وگو با سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه با بیان آثار و برکات زیارت اربعین حسینی بویژه برای ملت عراق اظهار کرد: زیارت اربعین حسینی راهبرد بزرگی برای ارتقا و تقویت دین و عقیده است و مهمترین منفعت آن برای عراق برافراشتن نام عراق، ایجاد روحیه جهادی و توسعه حرکت فرهنگی در عراق است و این ویژگی است که این کشور را به بالاترین جایگاه خود می‌رساند.

وی ادامه داد: تأثیر زیارت اربعین امام حسین(علیه السلام) ، گسترش ارتباطات اجتماعی، ساخت ایمان و عقیده، ایجاد حمایت از اسلام، انحلال فرقه گرایی و از بین بردن نژادپرستی است.

مسئول دفتر فرهنگی کتائب سید الشهداء در ایران با برشمردن برخی از توطئه‌های دشمنان اسلام برای انحراف جوانان از خط فکری امام حسین(ع) و کربلا تصریح کرد: دشمن با نقشه های از پیش طراحی شده‌ای که برای آن هزینه‌هایی شده، با نشر اکاذیب و افکار انحرافی و سوزاندن روح ایمان در دل جوانان و نوجوانان تلاش می‌کند تا مجاهدین جوانی را که به کربلا می آیند نابود کند.

وی در پایان گفت: دشمنان اسلام به دنبال این هستند تا اهداف و برنامه های شیعیان در منطقه و محور مقاومت و محوریت عقل و ذهن که همان کربلای مقدس است را در شرایط کنونی از طریق نقشه‌های از پیش طراحی شده هدف قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha