سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
زائرسرای کوثر

حوزه/ مسئول قرارگاه اربعین حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به اسکان روزانه ۲۵۰۰ زائر در داخل حرم مطهر گفت: در ایستگاه های صلواتی داخل حرم مطهر روزانه ۷ هزار پرس آش، ۳ هزار شربت و بین ۳ تا ۴ هزار پرس صبحانه توزیع می شود و چایخانه حضرتی نیز در دو وعده صبح و عصر به زائران چای حضرتی ارائه می دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، غلامرضا قربان رعیت مسئول قرارگاه اربعین در داخل حرم مطهر بانوی کرامت در گفت و گویی خبری اظهار کرد: حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در ایام اربعین حسینی پذیرای زائران اربعین که از شهر قم عبور می کنند است و خدمات پذیرایی و اسکان را ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه در ایستگاه های صلواتی داخل حرم مطهر روزانه ۷ هزار پرس آش و ۳ هزار شربت توزیع می شود، گفت: چایخانه حضرتی داخل حرم مطهر نیز روزانه بین هزار و ۳ تا ۴ هزار پرس صبحانه توزیع می کند و علاوه بر آن در دو وعده صبح و عصر به زائران چای حضرتی ارائه می دهد.

مسئول قرارگاه اربعین حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به خدمات اسکان زائران در حرم مطهر گفت: در داخل حرم مطهر میانگین بین ۲ هزار و تا ۲ هزار و ۵۰۰ زائر در شبانه روز اسکان داده می شوند و در خارج از حرم مطهر نیز یک حسینیه با ظرفیت ۷۰۰ نفر در اختیار زائران پاکستانی قرار گرفته است که برای اسکان از آن استفاده می شود.

وی با بیان اینکه این خدمات تا ۲۵ شهریور ادامه خواهد داشت، افزود: افرادی که می خواهند در خدمت رسانی به زائران اربعین در حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) و موکب این حرم مطهر در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده روی نجف به کربلا مشارکت کنند می توانند با ارسال عدد ۳ به سامانه ۳۰۰۰۱۱۲۲ یا واریز وجه به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۶۰۰۰۱۱۲۲ و یا مراجعه به نشانی اینترنتی nazr.amfm.ir وجوه نذری خود را واریز کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha