سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
دماوندی، امام جمعه شهر انبارالوم آق قلا

حوزه/امام جمعه شهر انبارالوم آق قلا گفت: حضور مبلغین متخصص از سوی دفتر مرحوم آیت الله العظمی صافی در آن منطقه، مایه برکت برای همه مسلمین اعم از شیعیان و اهل سنت و تقویت روحیه نشاط وامید را در بین جوانان و نوجوانان منطقه رقم زده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین دماوندی، امام جمعه شهر انبارالوم آق قلا با حضور در بیت مرحوم آیت الله العظمی صافی گلپایگانی از خدمات تبلیغی موسسه دارالزهرا سلام الله علیها تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه انبارالوم افزود: حقیقتا حضور مبلغین متخصص از سوی بیت مرجعیت فقید در آن منطقه، مایه برکت برای همه مسلمین اعم از شیعیان و اهل سنت است و مبلغین با تحمل مشقت های مختلف و محرومیت های رفاهی در کنار مردم این منطقه با روحیه جهادی به بهترین نحو مشغول فعالیت های متنوع و جذاب تبلیغی هستند و توانسته اند نوجوانان و جوانان بسیاری را به مساجد و جلسات معرفتی جذب کنند.

حجت الاسلام دماوندی بیان کرد: یکی از امتیازات مؤسسه دارالزهرا(س)، آموزش و اعزام خواهران مبلغه به منطقه است که در مسایل بانوان و مباحث خانواده بسیار موفق عمل نموده اند و به لطف خداوند و عنایات امام زمان ارواحنا له الفدا استقبال بسیار گسترده ای از سوی مردم، از این نوع برنامه تبلیغی شده است.

وی ادامه داد:نام و یاد مرجع والامقام شیعه، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی همواره در بین مردم آن منطقه باقی است و ما قدردان توجهات آن مرجع فقید در گذشته و همچنین بیت ایشان در خصوص اعزام مبلغین متخصص به منطقه آق قلا و انبار الوم و بخش وشمگیر داریم.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha