سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
رئیسعلی دلواری

حوزه/ مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر به تشریح برخی اقدامات صورت گرفته در تولید و پخش برنامه های یکصد و هشتمین سالروز شهادت شهید رئیسعلی دلواری پرداخت.

مهدی حیدری مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با تشریح برخی اقدامات صورت گرفته در تولید و پخش برنامه های یکصد و هشتمین سالروز شهادت شهید رئیسعلی دلواری در قاب صدا و سیمای مرکز بوشهر و همچنین در سطح ملی گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی مرکز بوشهر و برگزاری جلسات متعدد، ارسال بسته های تولیدی برای مراکز، برای هر چه شایسته برگزاری رویداد ملی دوازدهم شهریور ماه روز ملی مبارزه با استعمار که با عنوان شهید رئیسعلی مزین شده، ویژه برنامه‌های متنوعی از صدا و سیمای مرکز بوشهر به تمام کشور ارسال شد.

وی ادامه داد: "پایتخت مقاومت" عنوان ویژه برنامه تلویزیونی بود که به مدت ۶ ساعت به صورت زنده روی آنتن رفت که در طول پخش آن شبکه‌های مختلف سراسری نظیر شبکه یک، شبکه دو، شبکه افق و ۳۳ مرکز از استان‌ها به آن ارتباط داده و بخش‌های متنوعی را در این خصوص دریافت نمودند.

حیدری پخش زنده کنگره شهید رئیسعلی دلواری با حضور مهمانان و مسئولین کشوری و سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از موزه شهید رئیسعلی دلواری به مدت دو ساعت را از دیگر بخش‌های پخش شده از سیمای مرکز بوشهر عنوان کرد و افزود: از دیگر برنامه های تلویزیونی می توان به برنامه شبانه شونشینی، طارمه و گزارش‌های متعدد زنده از دلوار و گفت‌وگو با بستگان شهید رئیسعلی دلواری و کارشناسان حوزه تاریخ اشاره کرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر ابراز داشت: پخش ویژه برنامه رادیویی یاد دلیران از رادیو بوشهر و ارتباط شبکه‌های رادیویی سراسری کشور با این برنامه، دعوت از کارشناسان و پخش صحبت‌های مردم در خصوص روز ملی مبارزه با استعمار و شهید رئیسعلی دلواری از برنامه های رادیویی مرکز بوشهر بود که به مخاطبان ارائه شد.

وی با بیان اینکه دو برنامه رادیویی شب‌های ایران و قصه های خاله مهتاب هم از ویژه برنامه هایی بودند توسط مرکز بوشهر تولید و از تمام شبکه های رادیویی استانها پخش شد تصریح کرد: علاوه بر این برنامه‌های سی مو سی تو، گنجینه خلیج فارس و طارمه برنامه‌های اختصاصی این رخداد ملی بود که از صدای مرکز بوشهر روی آنتن رفت.

حیدری با اشاره به تولیدات بخش خبری اظهار داشت: در بخش خبری نیز خبرنگاران واحد خبر بسته‌های متعددی با عناوین مختلفی چون گزارش رژه اقتدار دریایی ساحل دلوار، رونمایی از کتاب زنان تنگستان و گزارش نقض حقوق بشر توسط انگلیس، حماسه دلوار، گزارش خبری دو قرن خصومت، گزارشی از زیارت زائران عتبات عالیات از مزار شهید رئیسعلی دلواری و گزارشی از روند ساخت آرامگاه سردار جنوب تهیه نموده بودند که از شبکه استانی، شبکه های سراسری و شبکه خبر و ارتباط با سلام خبرنگار پخش شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر به تولیدات بخش فضای مجازی این مرکز پرداخت و گفت: بخش فضای مجازی نیز امسال با حضور در نجف اشرف و تولید ۴ اثر سوگندنامه جوانان بوشهری بر سر مزار شهید رئیسعلی دلواری، جنگنامه خوانی جوانان، گزارش و گفت‌وگو با جوانان در خصوص شناخت رهبر قیام جنوب دست پر به استقبال مخاطبانش رفت.

وی ادامه داد: نماهنگ های ساحل حماسه و جاشوی بی‌پروا، مستند علمداران خلیج فارس، قبرستان متجاوزین انگلیسی، خیری، جنگنامه خوانی مرحوم جهانبخش کردی زاده، بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شهید رئیسعلی دلواری، موشن گرافیک معرفی همرزمان شهید رئیسعلی دلواری و سینمایی دلیران تنگستان، معرفی شخصیت شهید رئیسعلی از زبان اساتید دانشگاه و کارشناسان تاریخی از دیگر برنامه هایی بود از قاب صدا و تصویر شبکه های سراسری برای مردم ایران به نمایش درآمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha