یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ز

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل با محکوم کردن دستور دولت فرانسه در منع چادر و عبا برای زنان، خطاب به دولتمردان فرانسه، گفت: چطور وقتی در ایران مطلبی راجع به حجاب مطرح می‌شود، از اغتشاشگران حمایت می‌کنید در حالی که در کشورهای اروپایی علیرغم اینکه هیچ اعتراضی نسبت به آتش زدن قرآن نمی‌کنید، مانع اعتراض دیگران نیز نسبت به این اقدام وقیحانه می‌شوید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل در مصلای این شهر، ضمن تسلیت ایام ارتحال پیامبر اسلام(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) به توطئه‌های  آمریکا در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: ارسال سلاح‌های ضد بشریت به اوکراین از جنایت‌های جدید جنگی آمریکا می‌باشد.

امام جمعه آران و بیدگل افزود: آمریکا فکر می‌کند با دور هم جمع کردن افراد ضد انقلاب می‌تواند به اهداف شوم خود برسد، غافل از اینکه شکست سختی را از نیروهای مقاومت در این منطقه خواهد خورد.

حجت الاسلام سلیمانی ضمن گرامی داشت هفدهم شهریور، گفت: هفده شهریور به عنوان یوم الله بود که فریاد مظلومیت مردم به جهانیان رسید، به گونه‌ای که خاندان پهلوی دیگر جایگاهی در این مملکت ندارد.

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه رژیم طاغوت با به شهادت رساندن انسان‌های بی‌گناه در ۱۷ شهریور جنایت بزرگی را مرتکب شد، گفت خاطرنشان کرد: امیدوارم خط شهادت که خط محمد و آل محمد(ص) می‌باشد تا زمان ظهور به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) برسد.

حجت الاسلام سلیمانی به رسوایی جدید دولت فرانسه اشاره کرد و یادآور شد: کشوری که دم از آزادی و دموکراسی می‌زند، اما در عمل هرآنچه به نفع خودش باشد را دنبال می‌کند.

امام جمعه آران و بیدگل با محکوم کردن دستور دولت فرانسه در منع چادر و عبا برای زنان، خطاب به دولتمردان فرانسه، خاطرنشان کرد: چطور وقتی در ایران مطلبی راجب به حجاب مطرح می‌شود، از اغتشاشگران حمایت می‌کنید در حالی که در کشورهای اروپایی علیرغم اینکه هیچ اعتراضی نسبت به آتش زدن قرآن نمی‌کنید و مانع اعتراض دیگران نیز نسبت به این اقدام وقیحانه می‌شوید.

حجت الاسلام سلیمانی ضمن انتقاد از بی‌تفاوتی سازمان بین الملل در توهین به مقدسات مسلمانان، سازمان‌های بین المللی را ابزاری برای تداوم حکومت‌های باطل در دنیا دانست و یادآور شد: امیدواریم با بیداری ملت‌های آزاده جهان شاهد رسوایی بیش از پیش حکومت‌های ضدبشری در دنیا باشیم.

امام جمعه آران و بیدگل ضمن گرامی داشت سالگرد ارتحال مرحوم آیت الله طالقانی، خاطرنشان کرد: امام راحل فرمودند، آیت الله طالقانی ابوذر زمان بود که زبانش همچون شمشیر مالک اشتر برنده بود.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه آیت الله طالقانی مانع ایجاد دوگانگی در جامعه بود، ابراز کرد: مرحوم آیت الله طالقانی فردی هوشیار، عالم به تمام معنا، با اخلاق، زندان کشیده زمان طاغوت و الگویی ارزشمند برای حوزویان و روحانیت می‌باشد.

امام جمعه آران و بیدگل با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محراب شهید آیت الله مدنی که به دست منافقین کوردل به‌شهادت رسید، خاطرنشان کرد: بیاناتی که امام امت برای این عالم فرزانه متخلق به اخلاق نقل کرده‌اند، کم نظیر است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha