یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1107264
۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱
تبریز

حوزه/ امام جمعه میانه گفت: جوان امروز نیازمند تعلیم و تربیت است و البته دشمنان نمی‌خواهند جوانان به پویایی لازم برسند بلکه می‌خواهند آنان را به کف خیابان‌ها بکشانند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سید سعید رشادی امام جمعه شهرستان میانه روز گذشته در همایش مدیران مدارس این شهرستان، اظهار داشت: ساماندهی وضعیت مدارس و دانش آموزان نیازمند استفاده از نقطه نظرات معلمان به عنوان افرادی که در خط مقدم هستند، می‌باشد.

وی ادامه داد: اقتدار هر کشوری شاخصه‌هایی دارد که نشان می‌دهد آن کشور قدرتمند است یا ضعیف، بنابراین اکنون فقط بحث نظامی مؤلفه قدرت نیست؛ کشورهایی که مهم‌ترین شاخصه را انسان دانسته‌اند به صورت جدی پیشرفت و توسعه داشته‌اند.

حجت الاسلام رشادی اظهار کرد: علت تأکید قرآن و روایات به بحث تعلیم و تربیت، غنی‌سازی انسان است تا برای جامعه فایده داشته باشد، انسانی که تعلیم و تربیت صحیح داشته باشد برای کشور خیرات و برکات بسیاری خواهد داشت.

وی گفت: پویایی و پیشرفت جامعه منوط به توجه و غنی‌سازی جوانان است؛ جوان امروز نیازمند تعلیم و تربیت است و البته دشمنان نمی‌خواهند جوانان به پویایی لازم برسند بلکه می‌خواهند آنان را به کف خیابان‌ها بکشانند.

امام جمعه میانه تصریح کرد: وقتی در کشور ناامنی و اغتشاش به وجود می آید باید بدانید هدف از این اغتشاشات حل مشکلات نیست، بلکه ایران هراسی و فراری دادن سرمایه‌گذاران است و می‌خواهند توسعه را در ایران متوقف کنند، بنابراین باید آگاه باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha