دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
کمیته امداد

حوزه/ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از تجلیل و تقدیر از مدیران فعال و موفق مدارس همدل استان در آستانه شروع سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر عصر امروز در آیین تجلیل و تقدیر از مدیران برتر مدارس همدل که در اداره کل کمیته امداد استان برگزار شد، اظهار کرد: کمیته امداد افتخار دارد که از ابتدای تأسیس تاکنون خدمات ارزشمندی به نیازمندان ارائه داده است و اجرای برنامه‌های فرهنگی و کمک به توانمندسازی فرهنگی خانواده‌های نیازمند یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های این نهاد است.

وی در ادامه افزود: طرح مدارس همدل با هدف توسعه و ترویج فرهنگ خیر و احسان در مدارس، ارتقاء کیفیت فعالیت‌های پرورشی و آموزشی مدارس و شناسایی و حمایت از دانش‌آموزان مستعد و علاقه‌مند به تحصیل در کمیته امداد اجرایی شده است.

روشن خاطرنشان کرد: در طرح مدارس همدل که با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش انجام می شود، دانش آموزان نیازمند به صورت رایگان ثبت نام می شوند تا از بابت هزینه های تحصیلی و دیگر برنامه های آموزشی هزینه ای از آنها دریافت نشود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۴ هزار دانش آموز تحت حمایت این نهاد می باشند، گفت: تعداد مدارس همدل در استان ۵۶ مدرسه است که ۲۴۰ نفر از دانش آموزان تحت حمایت در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.

روشن در پایان خاطرنشان کرد: در این طرح علاوه بر برگزاری کلاس‌های خصوصی و تقویتی برای دانش‌آموزان موردحمایت، دوره‌های ورزشی و فرهنگی نیز در مدارس همدل اجرا می‌شود.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha