پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه عجب شیر گفت: تا زمانی که دشمن در دشمنی خود مصمم و جدی و توطئه می‌کند و جوانان را به سمت آشوب می‌کشاند ما هم قوی‌تر و محکم‌تر خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام شربیانی امام جمعه عجب شیر امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه این شهر گفت: ساده زیستی از جمله کلید واژه‌هایی است که مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند اگر مسئولان نظام جمهوری اسلامی ساده زیست نباشند باید نگران آینده جامعه بود.

وی ادامه داد: تا زمانی که دشمن در دشمنی خود مصمم و جدی و توطئه می‌کند و جوانان را به سمت آشوب می‌کشاند ما هم قوی‌تر و محکم‌تر از آن خواهیم بود.

حجت الاسلام شربیانی به عمده نگرانی پیامبر(ص) اشاره و بیان کرد: بحث رهبری جامعه اسلامی، مظلومیت اهل بیت و هواپرستی و پول پرستی از مسائلی است که دغدغه و نگرانی پیامبر بود.

حجت الاسلام شربیانی به اوضاع مردم عصر پیامبر(ص) اشاره و تشریح کرد: در عصر پیامبر فضای جهاد، ایثار و شهادت حاکم بود و رزمندگان بدون هیچ چشم داشتی برای نثار جان خود در راه دین خدا جنگ می‌کردند اما بعد از رحلتشان اسیر مال و دنیا شدند.

امام جمعه عجب شیر گفت: خطرناک‌ترین و بزرگترین بت، هوای نفس و آرزوهای دور و دراز است که قلب‌ها را از حق روی گردان می‌کنند و متاسفانه امت پیامبر به این مسئله دچار شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha