یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
برگزاری کارگاه اعتقادی در عسلویه

حوزه/ کارگاه اعتقادی و پاسخ به شبهات حجاب در راستای آمادگی مربیان و مدیران مدارس غیردولتی در پاسخگویی به دانش آموزان از سوی مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها عسلویه برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، کارگاه اعتقادی و پاسخ به شبهات حجاب برای آمادگی مربیان و مدیران مدارس غیردولتی در پاسخگویی به دانش آموزان پیش از شروع مدارس با حضور خانم مینا جاوید مدیر مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها عسلویه، امروز در سالن اداره آموزش و پرورش شهرستان عسلویه برگزار گردید.

خانم جاوید با اشاره به فرصت بهره مندی و الگو گیری از ائمه(ع) در دو ماه محرم و صفر، گفت: معلمی شغل انبیاء است و این فرصت را نباید سهل بگیریم بلکه باید در تربیت کودکان و جوانان مانند سیره انبیاء عمل کنیم چون کار مربیان، انسان سازی است و این امر بدون تلاش بی وقفه حاصل نخواهد آمد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران عسلویه در ادامه به تشریح ایمان، تقوا و توکل پرداخت و افزود: ایمان و تقوا یعنی فرد آن تجهیز لازم را در مقابل آسـیب گناه بر تن می پوشـد و برای دستگیری از گناهکاران وارد میدان می شود و نه اینکه مثل رهبانان فقط به فکر خویش بوده و از مردم فاصله بگیرید.

در پایان این کارگاه از زحمات تعدادی از مربیان فعال مدارس تقدیر به عمل آمد.

کارگاه اعتقادی مربیان و مدیران مدارس غیردولتی در عسلویه برگزار شد

کارگاه اعتقادی مربیان و مدیران مدارس غیردولتی در عسلویه برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha