یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
امام جمعه موقت آبدان

حوزه/ امام جمعه موقت آبدان گفت: آمریکای جنایتکار به عنوان دشمن اصلی جمهوری اسلامی همواره در تلاش برای عملی سازی طرح خصمانه خود در زمینه تجزیه ایران است؛ در این راستا طرح های مختلفی را برای بحران سازی در ایران و ایجاد ناامنی از جمله دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی و  بحران سازی جنسیتی با ادعای حمایت از زنان دارند.

حجت الاسلام اسماعیل بحرانی امام جمعه موقت آبدان استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر با اشاره به به تلاش دشمن برای برهم زدن امنیت کشور گفت: آمریکای جنایتکار به عنوان دشمن اصلی جمهوری اسلامی همواره در تلاش برای عملی سازی طرح خصمانه خود در زمینه تجزیه ایران است؛ در این راستا طرح های مختلفی را برای بحران سازی در ایران و ایجاد ناامنی از جمله دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی و بحران سازی جنسیتی با ادعای حمایت از زنان دارند.

وی افزود: این اقدام را به ویژه در ناآرامی های سال گذشته دیدیم، احداث ایستگاه های امنیتی و اطلاعاتی موساد در شما عراق و جمهوری آذربایجان با هدف پایش و خرابکاری و هجوم سیل پناهندگان افغانستانی به ایران، ایجاد جنگ قومی و مذهبی در افغانستان و منطقه با انحراف افغانستان از پیگیری روند سیاسی برای تشکیل دولت وحدت ملی و فشار اقتصادی به این کشور با این هدف که آنها به سمت گروه های تروریستی بیایند از جمله برنامه های دشمن در حوزه امنیتی است.

امام جمعه موقت آبدان گفت: هوشیاری و شناخت دشمن و نقشه او و عدم غفلت از طرح های شیطانی آنها و اتخاذ مواضع هوشمندانه و مدبرانه، قطعا این بار هم دشمنان را ناامید خواهد کرد و خواب آنها تعبیر نخواهد شد.

حجت الاسلام بحرانی گفت: مدعیان حامی حقوق زنان در ایران با شعارهای دروغین ایران اسلامی را به نقض حقوق بشر و زنان متهم می کنند، اینها پیشتازان زن کشی و زن ستیزی در جهان هستند. طبق آمار وزارت کشور فرانسه ۱۱۸ زن در این کشور متمدن اروپایی توسط همسر یا همسر سابق خودشان کشته شده اند. یعنی به طور متوسط هر سه روز یک زن کشته شده است.

وی ادامه داد: در آلمان، صنعتی ترین کشور اروپایی در سال ۲۰۱۹ تعداد ۱۱۷ زن به قتل رسیده است. آلمانی که مدعی دموکراسی و اخلاق است و در سال ۲۰۲۲ این آمار به ۱۳۹ کشته افزایش یافته است. در سوئد هم هر سه هفته یک زن به دست نزدیکانش کشته می شود. در فنلاند به عنوان مهد برابری جنسیتی بیشترین آمار همسر کشی وجود دارد. این وضعیت جهان غرب است که به دنبال حقوق زنان هستند.

امام جمعه موقت آبدان با اشاره به تصویب قانون ممنوعیت حجاب در فرانسه اظهار کرد: فرانسه، کشوری با مدعی آزادی و سکولاریسم با ممنوعیت پوشیدن لباسی به نام عبا برای زنان دانشجوی مسلمان به دنبال ایجاد فضایی برای فشار به ادیان الهی و پیش بردن فضای ولنگاری اخلاقی به بهانه آزادی هستند؛ از یک طرف محدودیت و فشار بر مسلمانان و از طرفی مطرح کردن ایدئولوژی های منحرف مانند همجنس بازی و برهنگی، که آنها مدعی حقوق زنان هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha