یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شیخ زعیتر

حوزه/ به مناسبت سالگرد شهادت هادی حسن نصرالله که اولین جرقه برای تولد گردان های لبنانی برای مقاومت در برابر اشغالگری اسرائیل بود، حزب الله نشست ویژه ای برگزار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به مناسبت سالگرد شهادت هادی حسن نصرالله که اولین جرقه برای تولد گردان های لبنانی برای مقاومت در برابر اشغالگری اسرائیل بود، حزب الله با حمایت شیخ حسین زعیتر عضو شورای مرکزی "حزب الله" نشست ویژه ای را برای تشکیلات و کادر تیپ های بقاع غربی در حسینیه شهر سحمر با حضور شیخ محمد حمادی مسئول حزب الله در بقاع غربی و جمعی از علما و فعالان برگزار کرد.

شیخ زعیتر در این مراسم بر نقش اساسی و مؤثر تیپ ها در قلب و محور مقاومت تأکید کرد و گفت: مقاومت با همه جناح‌هایش که ما در اینجا جزئی از تیپ‌ها و جناح‌هایش هستیم، در معادلات داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی به چهره‌ای دشوار تبدیل شده است و امروز مقاومت ما با همه اقشار ملی اش، یک تهدید وجودی برای موجودیت رژیم صهیونیستی غاصب فلسطین و بیت المقدس به شمار می رود.

وی افزود: امروز نیز قدس به موضوع اصلی تبدیل شده است و اگر قدس و بیت المقدس مورد تجاوز دشمن صهیونیستی قرار گیرد دلیلی برای جنگ منطقه ای علیه این دشمن صهیونیستی می شود، بنابراین ما با چالش های بزرگی روبرو هستیم و اینها مسئولیت های بزرگی است که بر دوش ما قرار می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha