دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رژه

سردار نوری در پایان با بیان اینکه نباید در هیچ حال از نقشه دشمنان غافل شویم گفت: حفظ نظام از واجب ترین واجبات است و با وجود برخی مشکلات اقتصادی هرگز نباید فریب دشمن را بخوریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار روح الله نوری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح لرستان گفت: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با ایمان و اخلاص و ایستادگی شجاعانه در مقابل دشمنان جنگیدند و این استقامت و ایستادگی آنان در برابر دشمنان ستودنی بود.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان ما در عملیات حاج عمران دشمن را زمین گیر کردند، بیان داشت: رزمندگان در این عملیات خود را به دل دشمن زدند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه ملت ایران با رهبری امام راحل(ره) حکومت ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون کرد، افزود: امام راحل(ره) با اتحاد مردم انقلابی بساط اشرافی گری و سلطنت طلبی را کنار زد.

سردار نوری با اشاره به تجهیز عراق و طراحی نقشه های جنگ و آماده کردن کشورهای شرقی، غربی و منطقه و همچنین هماهنگ کردن مجامع بین المللی، خاطر نشان کرد: مستکبران جنگ را در سه محور خوزستان، جبهه میانی و شمال غرب طراحی و قبل از شروع جنگ تمامی زیرساخت هایی همچون پل ها، ابنیه و جاده ها را در مرز برای عراق آماده شده بود.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به صدور هشت قطعنامه از سوی سازمان ملل، گفت: حداقل هایی در قطعنامه ۵۹۸‌ از حقوق ملت ایران در نظر گرفته شده بود و در عملیات کربلای پنج، سازمان ملل پذیرفت که متجاوز معرفی و ۱۵ شهریور ۶۶جمهوری اسلامی و صدام آتش بس را پذیرفتند، اما بازهم صدام قصد داشت خرمشهر را تصرف کند که با شجاعت و ایستادگی رزمندگان دوران دفاع مقدس این آرزو را به گور برد.

سردار نوری در پایان با بیان اینکه نباید در هیچ حال از نقشه دشمنان غافل شویم افزود: حفظ نظام از واجب ترین واجبات است و با وجود برخی مشکلات اقتصادی هرگز نباید فریب دشمن را بخوریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha