سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج با اشاره به سیاست خارجی دولت سیزدهم گفت: دولت سیزدهم در بحث سیاست خارجی عملکرد قابل دفاعی دارد که نمونه بارز آن آزاد کردن دارایی‌های بلوکه شده ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رئیس‌جمهور در سخنان قاطع و تاریخی خود در صحن سازمان ملل کشورهای مستکبر و ابرقدرتها را به چالش کشید.

امام جمعه سنندج در ادامه ضمن محکوم کردن توهین به مقدسات اسلام به ویژه آتش زدن قرآن کریم توسط کفار و دین ستیزان، گفت: امیدواریم که دیگر شاهد این گونه حرکات دین ستیزانه و اهانت آمیز نسبت به قرآن و شعائر اسلامی نباشیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سیاست خارجی دولت سیزدهم بیان کرد: دولت سیزدهم در بحث سیاست خارجی عملکرد قابل دفاعی دارد که نمونه بارز آن آزاد کردن دارایی‌های بلوکه شده ایران در دیگر کشورها است.

این عالم اهل سنت به موضوع تورم و مشکلات اقتصادی در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: امروز یکی از مطالبات مردم از دولت جلوگیری از تورم و مهار گرانی است، بنابراین همه انتظار داریم که دولت سیزدهم این مهم را از اولویت‌های خود قرار دهد.

امام جمعه سنندج در ادامه با اشاره به دفاع مقدس و تاثیرات آن، گفت: رزمندگان اسلام با اخلاص و ایمانی که داشتند ۸ سال با دستان خالی در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: مردم کردستان هم در ایام دفاع مقدس به خوبی روحیه میهن پرستی خویش را نشان دادند و در کنار رزمندگان اسلام از این آب و خاک دفاع و شهدای زیادی را تقدیم این انقلاب کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha