یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
غبارروبی گلزار مطهر شهدای گمنام اهواز توسط طلاب خواهر

مراسم غبارروبی وعطر افشانی گلزار مطهر شهدای گمنام اهواز همزمان توسط طلاب مدرسه علمیه فاطمیه شهرستان کارون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مراسم غبارروبی وعطر افشانی گلزار مطهر شهدای گمنام اهواز امروز همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و سومین روز از هفته دفاع مقدس توسط طلاب مدرسه علمیه فاطمیه شهرستان کارون برگزار شد.

در این مراسم، خانم الهام ماروزه جو معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه شهرستان کارون به همراه طلاب خواهر در این مراسم غبارروبی وعطر افشانی حضور داشتند و به مقام شامخ شهدای اداری احترام کردند.

در حاشیه این مراسم، خانم ماروزه جو اظهار کرد: شرکت کنندگان در این آئین معنوی با قرائت فاتحه و اهدای شاخه‌های گل و غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام و هشت سال دفاع مقدس در جوار حسینیه شهید علی هاشمی، ضمن ادای احترام به روح بلند شهدا، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه شهرستان کارون بیان کرد: این مراسم با برپایی زیارت نامه شهدا و توسل به امام حسن عسکری(ع) در حسینیه شهید علی هاشمی گلزار شهدای اهواز همراه بود.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم حلقه های بین طلاب به منظور شناخت بیشتر شهدا و پی بردن به اهمیت دفاع مقدس و شهادت در جامعه و تجدید میثاق با شهدای ۸ سال دفاع مقدس همراه بود که طلاب مدرسه علمیه فاطمیه کارون عهد کردن که ادامه دهنده راه شهدا و امام راحل باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha