دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / دیدار رئیس سازمان تبلیغات کشور با امام جمعه همدان

حوزه / مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: هر جا همراهی مردم نبوده و حاکمیتی عمل شده،  موفقیتی نیز حاصل نشده، بنابراین سازمان تبلیغات به عنوان خادم و نوکر مردم استفاده از ظرفیت‌های مردمی را از مهم‌ترین اولویت‌های خود می‌داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام مهدی ارتقایی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان روز گذشته در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن، با بیان اینکه اداره تبلیغات اسلامی استان همدان دارای نیروهای نخبه و جهادی است که در مسیر تحقق اهداف این سازمان شبانه روز در حال تلاش هستند، اظهار داشت: جابه‌جایی مدیران امری سازمانی و مرسوم است و امروز نیز شاهد تغییر دو نفر از مدیران جهادی در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن هستیم.

وی با تأکید بر اینکه امیدواریم در دوره مسئولیت جدید شاهد استمرار اتفاقات خوب دوره گذشته باشیم، گفت: برای حجت الاسلام حسینی آرزوی موفقیت در سنگرهای دیگر در عرصه خدمت رسانی به انقلاب و اسلام را داریم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان، ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام حسینی، یادآور شد: حجت الاسلام حسینی موفقیت‌های خوبی در عرصه برگزاری نشست‌های مختلف در حوزه تقویت بنیان خانواده، استفاده از حضور جوانان در برنامه‌ها و همراهی و همکاری با مبلغین در مساجد و روستاها داشت که لازم است حجت الاسلام ایمانی با قدرت بیشتر این مسیر را ادامه دهد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های مردمی، نیروهای نخبه و جوان، پیگیری مباحث تبلیغی و تربیتی از جمله مسائل مرتبط با خانواده از مهم‌ترین وظایف مدیران در سازمان تبلیغات است که باید با حفظ وحدت کارها را به پیش ببرند.

حجت الاسلام ارتقایی، با بیان اینکه سازمان تبلیغات نهادی مردمی و در کنار مردم است، اظهار کرد: در طول سال‌های پس از انقلاب هر جا کار به مردم سپرده شد، شاهد موفقیت کارها در کشور بودیم اما هر جا به صورت انحصاری و کارها در دست مسئولان بود، کارها متوقف مانده است.

وی تصریح کرد: هر جا همراهی مردم نبوده و حاکمیتی عمل شده، موفقیتی نیز حاصل نشده، بنابراین سازمان تبلیغات به عنوان خادم و نوکر مردم استفاده از ظرفیت‌های مردمی را از مهم‌ترین اولویت‌های خود می‌داند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با طلاب و روحانیون، خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی وظیفه‌ای خطیر در مسیر فرمایشات رهبری و تحقق آن دارد، بنابراین باید صحبت‌های ایشان نصب العین همه خادمان مردم در مجموعه تبلیغات اسلامی باشد.

وی با تأکید بر لزوم حرکت امید آفرین در جامعه، یادآور شد: طبق آمایش‌های صورت گرفته بیش از ۹۰ درصد مردم معتقدند اگر حاکمیت برای ما نقشی ایجاد کند، حاضر به حضور در عرصه‌های مختلف برای رفع مشکلات کشور هستیم و لذا ضروری است تا از این ظرفیت برای رفع مشکلات استفاده کنیم.

حجت الاسلام ارتقایی با بیان اینکه با راهکارهای عملی نیز می‌توان حلقه‌های میانی را به میدان آورد، گفت: این امر احتیاج به تمرکز، پیگیری و استفاده از ظرفیت‌ها با بهره‌بردن از حضور جوانان نخبه دارد.

وی ادامه داد: در این میدان، سازمان تبلیغات باید حلقه‌های میانی را به درستی هدایت و سازماندهی کند و با تسهیل‌گری کارها جریان‌های مردمی را همراه کند تا شاهد حل بسیاری از مسائل مشکلات دینی، مذهبی و اجتماعی باشیم.

گفتنی است در این مراسم از خدمات حجت الاسلام سید روح الله حسینی که به‌عنوان امام جمعه جدید اسفرورین استان قزوین معرفی شده، تقدیر و حجت الاسلام رضا ایمانی که پیش از این مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین بود، به عنوان مسئول جدید اداره تبلیغات اسلامی رزن معرفی شد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha