شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نسل ماندگار

حوزه/ همزمان با ایام هفته دفاع مقدس همایش «نسل ماندگار ۲» به منظور تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس به‌همت حوزه مقاومت بسیج کمیل سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، همزمان با ایام هفته دفاع مقدس، همایش «نسل ماندگار ۲» به منظور تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس به‌همت حوزه مقاومت بسیج کمیل سپاه ناحیه بقیةالله(عج) در تالار حافظ شیراز برگزار شد.

احمد جعفری، فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز در این مراسم اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور شجاعت‌ها و رشادت‌های رزمندگان سپاه اسلام و یادآور پدیده‌ای اعجاب انگیز ملت بزرگ ایران در برابر تمامی قدرت‌های شیطانی بود.

وی افزود: گرچه دفاع مقدس و جهاد بعد از آن ۸ سال هم ادامه پیدا کرد امّا آن ۸ سال یک دوران مشعشع، نورانی و به تعبیر رهبر انقلاب پرخادقه و پرفایده برای دیروز، امروز و فردای ما بود و باید بتوانیم به درستی آموزه‌های آن به نسل‌های بعد منتقل کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز با اشاره به برگزاری همایش نسل ماندگار اظهار کرد: هدف از این مراسم و ۱۲۰۰ برنامه‌ در هفته دفاع مقدس به‌همت سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز، شناخت درست مفاهیم و معارف دفاع مقدس و انتقال آن‌ها به نسل بعدی است.

وی با استناد به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: ایشان در راستای جهاد تبیین درباره دفاع مقدس به ۴ سؤال اشاره کردند و فرمودند باید بدانیم دفاع در برابر چه کسانی صورت گرفت، مدافعان چه کسانی بودند، از چه چیزی دفاع شد و آثار و دستاوردهای این دفاع چه بود لذا باید با پاسخ به این سؤالات به شبهات مطرح شده در خصوص دفاع مقدس پاسخ درست و منطقی داد تا شناخت درستی از دفاع مقدس را به نسل جدید ارائه دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha