شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: شهدا از جان خود برای اعتلای کشور گذشتند و امروز باید در مقابل قطره قطره خون آنها مسئول باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان با بیان اینکه باید قدردان ایثار شهدا و رزمندگان بود، گفت: هفتم مهر سال ۱۳۶۰ روز سختی برای چند فرمانده ارشد دفاع مقدس بود، چرا که از جان خود برای اعتلای کشور گذشتند و امروز باید در مقابل قطره قطره خون آنها مسئول باشیم.

وی روز آتش‌نشانی را یادآور شد و گفت: این قشر در طول سال فداکاری و ایثار فراوانی را متحمل می‌شوند اما کمتر از آنان یاد می‌شود.

خطیب نماز جمعه زنجان به ۹ مهرماه روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی اشاره کرد و گفت: امام راحل فرمودند جمعه و جماعات مناسب ترین میدان تشکل و بیان مسائل مسلمانان و نماز جمعه مکان دعوت به حق و در نظر گرفتن مصالح مسلمین است.

وی اضافه کرد: بنا به فرموده رهبری، اسرائیل روز به روز ناامن‌تر خواهد شد، چه توافق هسته‌ای انجام شود و چه این توافق صورت نگیرد این را بدانید امنیت اسرائیل تامین نخواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین خاتمی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سال ۸۸ فرمودند فلسطین آزاد خواهد شد و در این هیچ شبهه‌ای نیست، گفت: در این سرزمین دولت فلسطین تشکیل خواهد شد اما بدنامی آمریکا و غرب برطرف نخواهد شد.

وی به هفته وحدت اشاره و خاطرنشان کرد: در تقویم این مناسبت، هفته مهرورزی و اخلاق ثبت شده است.

امام جمعه زنجان به حضور رئیس دیوان عدالت اداری و هیئت همراه در استان اشاره و خاطرنشان کرد: در طول روزهای گذشته بیش از ۳۵۰ درخواست، تقاضا و اعتراض از سوی این هیات مورد بررسی قرار گرفته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ۱۴ IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    0 0
    خیلی خوب در این میان تجاوز عراق و خسارت جنگ تحمیلی چه شد مسئولیت این خسارت وارده به ملت با کیه؟؟؟