سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
افشاری نژاد

حوزه/ جلسه افتتاحیه و هم اندیشی اساتید همیار تربیتی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با حضور ۵۰ استاد همیار تربیتی در جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جلسه افتتاحیه و هم اندیشی اساتید همیار تربیتی در سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ از سوی اداره کل امور تربیتی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

بنت الهدی افشاری نژاد، مدیر کل امور تربیتی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، در این نشست بر ضرورت توجه به تزکیه و تربیت و تقدم آن بر تعلیم با استناد به آیات و روایات تأکید کرد و در ادامه بیان کرد: در سال تحصیلی جاری، ۵۰ استاد به عنوان همیار تربیتی با اداره کل امور تربیتی همکاری خواهند داشت.

مدیر کل امور تربیتی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها درباره نحوه همکاری و بسترها و زمینه های فعالیت های تربیتی توضیحاتی ارائه داد و در ادامه گفت: همکاری این اساتید در بخش های مختلف آموزشی از جمله مدرسه علمیه مؤمنات، فائزات و مراکز تخصصی تکمیلی و همچنین سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها (ویژه طلاب بخش ایرانی) خواهد بود.

افشاری نژاد تصریح کرد: این اساتید جهت تاثیرگذاری هرچه بهتر با طلاب هر هفته در جلسات آموزشی _ مهارتی _ روانشناختی اداره کل تربیتی نیز حضور خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha