چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه سراب گفت: دو توصیه به مدیران آموزش و پرورش دارم اول اینکه از دخالت نمایندگان جلوگیری شود چون کارشان قربه الی الله نیست و دوم هم در گزینش و انتخاب معلمان نهایت دقت انجام شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام علی اکبر اکرمی امام جمعه سراب امروز در همایش معاونین پرورشی و تربیت بدنی و فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی با اشاره‌ به اغتشاشات سال گذشته، گفت: دشمن زمانی گنده لات محلات را برای مانور به میدان می آورد و گاه ضد انقلاب به میدان می آمد که طبیعی بود.

وی ادامه داد: متاسفانه در اغتشاشات دشمن دانش آموزان را پای کار آورد که نشان داد ما از جایی ضربه خوردیم که توجه به آن نداشتیم ولی دشمن برای آن برنامه داشت.

حجت‌الاسلام اکرمی با اشاره به نفوذ در آموزش و پرورش گفت: دو توصیه به مدیران آموزش و پرورش دارم اول اینکه از دخالت نمایندگان جلوگیری شود چون کارشان قربه الی الله نیست و دوم اینکه در گزینش و انتخاب معلمان نهایت دقت انجام گیرد.

امام جمعه سراب در پایان گفت: در سال همه گیری کرونا متاسفانه افراد غیرمتخصص به کار گرفته شدند که اثرات سوء آنان بر دانش آموزان تحمیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha