یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
تصاویر دیدار فرمانده ناحیه امام رضا(ع) با امام جمعه شهرستان فردیس

حوزه/ حجت الاسلام حسینی گفت: شهدا ستارگان و راهنمای هدایت هستند و ما باید پیام این شهیدان را به‌درستی بشنویم و روایت کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، صبح امروز هم‌زمان با هفته وحدت سرهنگ فلاح نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) با حجت‌الاسلام ابراهیم حسینی امام‌جمعه فردیس دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدا حجت‌الاسلام حسینی امام‌جمعه فردیس اظهار داشت: ما در دفاع مقدس ایستادگی ملت در برابر ظلم و استکبار را جشن می‌گیریم؛ این مقاومت به دستان شما رزمندگان صورت پذیرفته است؛ هشت سال دنیا با ما جنگید، اما یک وجب از خاک خود را از دست ندادیم که جای افتخار دارد.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: رهبر معظم انقلاب بر گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان تاکید دارند؛ شهدا ستارگان و راهنمای هدایت هستند و ما باید پیام این شهیدان را به‌درستی بشنویم و روایت کنیم.

وی تصریح کرد: حضور مؤثر در مدارس باید حفظ شود و ارتباط خوبی با دانش‌آموزان داشته باشیم و در این عرصه باید به هم کمک کنیم، همچنین در خصوص هم‌افزایی مساجد و پایگاه‌ها بسیج نیازمند برگزاری یک نشست مشترک هستیم که باید دراسرع‌وقت برگزار شود.

در ادامه سرهنگ فلاح نژاد ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، گزارشی از اقدامات در هفته دفاع مقدس را ارائه کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha