سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
رزمجو

حوزه/ فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: نیروهای مسلح ما با اتکا به توان بالقوه اجازه نخواهند داد خدشه ای به سرزمین کشور رسول الله وارد و مورد تجاوز و حمله بیگانگان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر صبح امروز در نشست فرماندهان سپاه و ارتش در محل ستاد فرماندهی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر برگزار شد ابراز داشت: امروز به حدی از توان و قدرت باز دارندگی رسیده ایم که نیروهای مسلح ما با اتکا به توان بالقوه اجازه نخواهند داد خدشه ای به سرزمین کشور رسول الله وارد و مورد تجاوز وحمله بیگانگان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح از تمامیت ارضی کشور، از زمین، هوا، دریا محکم و قدرتمند از کشورمان حفاظت می کنند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: نیروی مسلح حافظ دین خدا و مجاهدین فی سبیل الله است و خانواده او نقش اساسی در رسیدن به این ویژگی ها و پیاده کردن و موفقیت نیروهای مسلح دارد.

سردار رزمجو خاطرنشان کرد: ۴۴ سال از عمر پرخیر و برکت انقلاب اسلامی می گذرد و دشمن به هر دری وارد شد تا ضربه ای به کشور بزند ولی هر بار خار تر از گذشته به در بسته خورد و نقشه های شومش خنثی شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: نیروهای مسلح سنگرنشینان اسلام هستند و در جبهه حسینی می جنگند، دفاع می کنند و با نثار جان خود، ایران اسلامی را در برابر دشمنان حفاظت می کنند.

وی تاکید کرد: امروز سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و آحاد مردم زیر تجربه گرانبهای ۸ سال دفاع مقدس و با تاسی از نهضت عاشورای حسینی و حماسه کربلا میدان داری می کنند و پیروز عرصه ها هستند.

رزمجو گفت: در کشور هر مشکلی به جود بیاید مثل سیل، زلزله، حوادث غیر مترقبه با حفظ توان و مردم داری نیروهای مسلح حاضر و پای کار انقلابند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ادامه داد: نیروهای مسلح در نظام ولایی و تحت فرمان و راهبری فرمانده معظم کل قوا اقدام می کنند و ولایت مداری و حرکت در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب از شاخصه های اصلی نیروهای مسلح ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha