دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیر حوزه علمیه استان یزد/ فلسطین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان یزد گفت: طوفان الاقصی بیانگر توان رزمندگان مقاومت است و امروز ضعف و پوچی رژیم صهیونیستی را به‌خوبی می‌توانیم مشاهده کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد شمس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، با اشاره به اقدام بزرگ رزمندگان مقاومت و حماسه‌آفرینی فلسطینیان، اظهار داشت: رژیم ستمگر صهیونیست بیش از نیم قرن است که در منطقه فلسطین اقدام به اعمال غیرانسانی کرده و نکته قابل توجه این است که مدافعان حقوق بشر در این رابطه همواره سکوت کردند.

مدیر حوزه علمیه استان یزد افزود: مدافعان حقوق بشر در زمانی که فلسطینیان زیر بار ظلم رژیم ستمگر صهیونیست شهید می‌شدند، سکوت کردند اما امروز شاهد آن هستیم که این مدافعان پوشالی حقوق بشر با در خطر دیدن منافع خود، طوفان الاقصی را محکوم کردند.

وی ادامه داد: طوفان الاقصی بیانگر توان رزمندگان مقاومت است و امروز ضعف و پوچی رژیم صهیونیستی را به‌خوبی می‌توانیم مشاهده کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین شمس در ادامه با بیان اینکه طوفان الاقصی یک عملیات بزرگ در طول ۲۰ سال گذشته است، یادآور شد: رژیم صهیونیستی همواره از توان نظامی و تسلیحاتی خود سخن می‌گفت، اما دیدیم که در طوفان الاقصی نه گنبد آهنین و نه تجهیزات نظامی آنان کاری از پیش نبرد و رزمندگان مقاومت به لطف خداوند توانستند با تدارک این عملیات بزرگ، اقدامی تاریخی انجام دهند.

وی تصریح کرد: این عملیات یک تصمیم یک‌شبه نمی‌تواند باشد و هیچ دولتی اجازه ندارد اقدام رزمندگان فلسطینی را کوچک بشمارد، زیرا همانطور که رئیس ستادکل نیروهای مسلح اعلام کرد، این حرکت توفنده طوفان الاقصی، محصول خشم مقدسی است که دشمن صهیونیستی نسبت به خود در ملت تحت ستم فلسطین کاشته و اکنون باید درو کند.

مدیر حوزه علمیه استان یزد گفت: صحنه‌های درخشانی از مقاومت و دفاع فلسطینیان در این عملیات طوفانی رقم خورد که تنها لطف و عنایت خداوند است که می‌تواند اینگونه به حمایت و یاری از مظلوم بشتابد.

وی اظهار کرد: ملت فلسطین ستم‌های تحمیلی زیادی را تجربه کرده‌اند و امروز شاهد آن هستیم که این ملت به چنان قدرت ایمان و اعتمادی دست یافته که خود رقم زننده بزرگترین صحنه مقاومت و حماسه‌سازی در دنیا هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha