سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
السيد علي فضل الله

حوزه/ حجت الاسلام سید علی فضل الله با درود بر دلاورمردان مقاومت غزه تصریح کرد: عملیات اخیر حماس نشان دهنده توانایی آنها در احیای سرزمینشان و حفاظت از اماکن مقدس و ضعف رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید علی فضل الله امام جمعه بیروت در پی حمله غافلگیر کننده حماس به اسرائیل ضمن تبریک این عملیات پیروزمندانه گفت: این عملیات که نتایج مستقیم و غیر مستقیمی دارد، خود مؤید قدرت فلسطینیان است که توانستند تمام عناصر حفاظتی را که دشمن در اطراف موجودیت خود ساخته است، ناکارامد سازند. این عملیات پیامی قوی در مورد آینده درگیری با این دشمن را به تصویر کشید و نشان داد که حمایت بین المللی از عملیات تروریستی نمی‌تواند در مقابل مقاومت فلسطینیان تاب بیاورد.

وی با اشاره به اینکه این عملیات داغی بر دل غربی‌های حامی صهیونیست‌ها است، افزود: جهان به ویژه دنیای غرب و قدرت‌های بزرگ باید به خاطر داشته باشند که هر کاری که فلسطینی‌ها انجام می‌دهند واکنشی به وحشیگری و اقدامات روزمره اسرائیل در برابر مردم فلسطین از جمله کشتار، دستگیری، تخریب و سوزاندن خانه‌های آنهاست همان گونه که در حواره، نابلس و جنین مرتکب شدند و یا با محاصره غزه باعث گرسنگی مردم آنجا گشته و چندی پیش در حمله‌ای ددمنشانه برج‌های رسانه‌ای آنها را نابود کردند.

او با تأکید بر اینکه برای اعراب و مسلمانان، عادی‌سازی روابط با دشمن خطری بزرگتر از ادامه درگیری خواهد بود، خاطرنشان کرد: جهان عرب و دنیای اسلام با همه کشورها و ملت‌هایش باید در کنار مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی که به مسجدالاقصی حمله کرده و برای یهودی‌سازی بیت المقدس و تغییر همه آثار فلسطین تلاش کرده است، بایستد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha