دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
آقای جعفر قنادباشی، کارشناس مسائل غرب آسیا

کارشناس و تحلیلگر مسایل غرب آسیا تصریح کرد: عملیات بزرگ "طوفان الاقصی" بیش از پیش رو به اضمحلال بودن رژیم صهیونیستی را برای همگان آشکار کرد.

جعفر قنادباشی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همین خصوص ابراز داشت: عملیات طوفان الاقصی از هر حیث در قیاس با ده جنگی که در طی دو دهه اخیر بین فلسطینی‌ها و صهیونیست ها رخ داده، متمایز و متفاوت بوده است، چه آن که این عملیات هم از نظر نوع غافلگیری ارتش اسرائیل و هم از حیث حجم آتشی که در مدت بسیار کم مناطق حیاتی فلسطین اشغالی را مورد حمله قرار داده و همچنین از منظر تلفات و خساراتی که وارد نموده، بی سابقه است.

وی افزود: در عملیات‌های قبل، هیچ‌گاه رزمندگان فلسطینی نتوانسته بودند این‌طور دست به غنیمت گیری و اسیرگیری بزنند و به عمق سرزمین های اشغالی این چنین نفوذ کرده و هیمنه پوشالی اسرائیل بیش از پیش برای جهانیان هویدا سازند.

قنادباشی همچنین گفت: مؤلفه مهم دیگر این عملیات آمادگی بالای شاخه‌های مقاومت از حزب‌الله تا انصارالله و حشدالشعبی برای حمایت و ورود به جنگ است، ضمن آن که به هر حال این موضوعات موازنه قدرت را به نفع جبهه مقاومت تغییر داده و این حقیقت را عیان ساخته که به موعد اضمحلال رژیم کودک کُش صهیونیستی بسیار نزدیک شده ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha