یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مراسم جشن پیروزی جبهه مقاومت همدان

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه این قیام بزرگ که توسط گروه‌های مقاومت فلسطین انجام شد تا به حال سابقه نداشت، گفت: شاهد هستیم که انتفاضه سنگ به انتفاضه موشک تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، روز گذشته تجمع طلاب و روحانیون همدانی در راستای حمایت از حماسه آفرینی گروه‌های مقاومت فلسطین با حضور آیت الله موسوی اصفهانی و جمعی از اساتید، کادر و طلاب حوزه علمیه همدان در مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان برگزار شد.

این مراسم با مداحی مهدی روحی آغاز شد و در ادامه حجت الاسلام سید حسن فاضلیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان، به عنوان سخنران، با تبریک موفقیت اخیر جبهه مقاومت، اظهار داشت: روزگاری در این کشور کوچکترین اقدامات نیز با هماهنگی صهیونیست‌ها انجام می‌شد، اما انقلاب اسلامی تمام این افراد را از کشور اخراج و عزت را به کشور بازگرداند.

وی با بیان اینکه این قیام بزرگ که توسط گروه‌های مقاومت فلسطین انجام شد تا به حال سابقه نداشت، یادآور شد: شاهد هستیم که انتفاضه سنگ به انتفاضه موشک تبدیل شده است.

حجت الاسلام فاضلیان، افزود: جمهوری اسلامی آرمان و اهداف خود را به تمامی کشورهای آزاده دنیا صادر کرده و امروز شاهد به نتیجه رسیدن این اقدامات هستیم.

وی تصریح کرد: در طول تاریخ سابقه نداشته که ژنرال اسراییل با لباس زیر از داخل خانه‌اش دستگیر شود.

گفتنی است در این مراسم شرکت کنندگان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حمایت خود را از جبهه مقاومت و رزمندگان فلسطین اعلام کردند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha