دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ تجمع مردم ولایت مدار اهواز در حمایت از جبهه مقاومت

حوزه / امام جمعه اهواز گفت: حرکت با اقتدار و توفنده طوفان الاقصی محصول خشم مقدسی است که دشمن صهیونیستی نسبت به خود در قلب‌ها و دل ملت ستم دیده فلسطین کاشته بود و اکنون باید این برخورد قاطعانه را درو کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان شب گذشته در تجمع مردم اهواز در حمایت از جبهه مقاومت که در حرم علی بن مهزیار اهوازی برگزار شد، با تبریک پیروزی مقاومت و مردم فلسطین، اظهار داشت: وعده‌ای که امامین انقلاب در تمام سالیان متمادی مبنی بر اینکه قطعا ملت فلسطین به وطن خود باز می‌گردند را امروز شاهد هستیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: بیش از چهل سال می‌گذرد و تمام پیش بینی‌های امامین انقلاب محقق شده است، رهبرمعظم انقلاب با قاطعیت فرمودند، ان‌شاءالله در آینده‌ای نه چندان دور، پیروزی مردم فلسطین را خواهید دید.

امام جمعه اهواز با اشاره به آیه ۹ سوره یونس «إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ یَهْدِیهِمْ رَبُّهُمْ بِإِیمَانِهِمْ»، با طرح این سوال که آیا تحقق پیش بینی‌های رهبرمعظم انقلاب به‌واسطه ارتباط با امام زمان(عج) است؟ ادامه داد: اگر کسی از دو گوهر نایاب حسن فاعلی و حسن فعلی برخوردار باشد، خداوند متعال نورانیتی در قلب او محقق می‌کند که با آن نور ایمان می‌تواند آینده را ببیند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد، با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب پیروزی مردم فلسطین را پیش بینی کرده بودند، ادامه داد: موفقیت‌های اخیر محور مقاومت پیش نیاز پیروزی نهایی مردم فلسطین است، رزمندگان مقاومت در عملیات غافلگیرانه از هوا، زمین و دریا به رژیم اشغالگر قدس حمله کردند و صحنه‌های درخشانی از مقاومت و ایستادگی ملت رنج دیده و تحت ستم رژیم خون خوار را اجرایی کردند.

وی بیان کرد: در مقطعی تنها وسیله دفاع انتفاضه فلسطین سنگ بود، اما امروزه به‌برکت رهبری انقلاب اسلامی و پرورش قهرمانی مثل حاج قاسم سلیمانی به موفقیت‌هایی دست پیدا کردند.

وی تصریح کرد: امتی که پرورش یافته مکتب حاج قاسم است به توانمندی و رشادتی در سایه اعتماد به‌ وعده‌های الهی و پشتوانه نسل جوان با انگیزه خدایی و متکی بر اسلام در یک عملیات ترکیبی بسیار پیچیده با شلیک هزاران راکت و موشک به سرزمین اشغالی ضربات سهمگین و جبران ناپذیری به دشمن وارد کردند و توان پدافندی و اطلاعاتی و گنبد آهنین را به تمسخر گرفتند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به درک واصل کردن تعداد بسیاری از اشغالگران رژیم صهیونیستی و اسارت و زخمی کردن تعداد بسیار بالا توسط نیروهای فلسطینی، ادامه داد: جهاد اسلامی اعلام کرده امروز ما به عمق رژیم صهیونیستی نزدیک شده‌ایم و با چشم اندازی روشن در حال کشتار صهیونیست‌ها هستیم.

امام جمعه اهواز گفت: حرکت با اقتدار و توفنده طوفان الاقصی محصول خشم مقدسی است که دشمن صهیونیستی نسبت به خود در قلب‌ها و دل ملت ستم دیده فلسطین کاشته بود و اکنون باید این برخورد قاطعانه را درو کند، آشفتگی و سردرگمی مقامات تل آویو از شکسته شدن هیمنه پوشالی این رژیم منحوس این باور را در میان ملت‌های قهرمان منطقه و مسلمان به‌وجود آورده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد خاطرنشان کرد: پیروزی ارتش رژیم صهیونیستی در سالیان متمادی بیش از آنکه نتیجه قدرت استثنایی اسرائیل باشد، نتیجه خیانت و اراده ضعیف و دلبستگی‌های دنیوی سران کشورهای منطقه غرب آسیا بوده است.

وی بیان کرد: امروز نیروی مقاومت برای اولین بار در تاریخ اشغال فلسطین اشغالی، از دفاع به حمله رو آورده و به‌جهانیان نشان داده که فرزندان روح الله و سربازان حاج قاسم برای جراحی غده سرطانی رژیم صهیونیستی از پیکره جهان اسلام، عزم و اراده فولادی در دل‌های خود پرورش دادند و این طوفان بنیاد برافکن افسانه‌های موساد و گنبد آهنین و تانک مجهز را به عبرت‌های تاریخ مبدل کردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: رژیم صهیونیستی به خوبی می‌داند که ایران اسلامی و مجموعه مقاومت پرورش یافته عاشورا، فرزندان حیدر کرار و قهرمان شکستن دژ غیرقابل نفوذ خیبر هستند، والله العظیم قسم یاد می‌کنم اگر فرمانده کل قوا به ما امت اسلامی و محور مقاومت اذن حمله به فلسطین اشغالی را بدهند، کمتر از ۲۴ ساعت، اسرائیل را از نقشه روزگار پاک خواهیم کرد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha