پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کتاب سال

حوزه/ دبیر اجرایی همایش کتاب سال بانوان گفت: با حکم مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام، بتول زاهدی فر به عنوان دبیر علمی چهارمین همایش ملی کتاب سال بانوان انتخاب شد.

نجمه صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن اعلام انتصاب دبیر علمی چهارمین همایش ملی کتاب سال بانوان عنوان کرد: با حکم مدیر جامعه الزهرا (س)، بتول زاهدی فر به عنوان دبیر علمی چهارمین همایش ملی کتاب سال بانوان انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به این همایش تا ۱۵ آذر ۱۴۰۲ تمدید شده است، گفت: پژوهشگران جهت ارسال آثار می‌توانند از طریق سایت همایش به نشانی http://www.ketabebanovan.ir اقدام کنند یا با مراجعه حضوری اقدام و فرم ثبت نام را تکمیل کنند. پس از تکمیل فرم ثبت نام باید یک نسخه از اثر به دبیرخانه همایش ارسال شود همچنین ارائه نسخه زبان اصلی اثر یا فایل PDF، برای کتاب‌های ترجمه شده ضروری است.

دبیر اجرایی همایش کتاب سال بانوان اظهار کرد: تاکنون انتشارات و مراکز علمی استقبال خوبی داشته‌ و آثارشان را ارسال نموده‌اند، به همین خاطر فرصت ارسال آثار، مجددا تمدید شد.

از انتصاب دبیر علمی همایش کتاب سال بانوان تا استقبال خوب مراکز علمی

وی با بیان اینکه محور ویژه این همایش، آثار منتشر شده (بانوان و آقایان) با موضوع زن و خانواده اعلام شده است، یادآور شد: تفسیر و علوم قرآن، علوم حدیث، منطق، فلسفه و کلام، اخلاق و عرفان، تاریخ، سیره و تراجم، فقه و حقوق، اصول فقه و روش‌شناسی سایر علوم، ادبیات و هنر، علوم تربیتی و روانشناسی، جامعه‌شناسی و علوم اجتماعی، کلیات و مراجع، ادیان و مذاهب، اقتصاد اسلامی، مهدویت، مدیریت و آینده‌پژوهی موضوعات منتخب همایش امسال است که این آثار باید در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تالیف و یا منتشر شده باشند.

۶۲/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha