دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نویسنده شو

حوزه/ همزمان با آغاز هفته ملی کودک، فراخوان پویش «نویسنده شو» با هدف شناسایی استعدادهای نویسندگی کودک و نوجوان از سوی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، همزمان با آغاز هفته ملی کودک صبح امروز فراخوان پویش «نویسنده شو» با هدف شناسایی استعدادهای نویسندگی کودک و نوجوان و حمایت از کودکان و نوجوانان اهل قلم از سوی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر در سه بخش منتشر شد.

این پویش ویژه رده سنی کودک (۵ تا ١٢ سال) و نوجوان (١٣ تا ١٨ سال) خواهد بود که با هدف شناسایی، توان افزایی و پایش آثار کودکان و نوجوانان نویسنده، منتقد، تصویرگر، همگام سازی والدین با کودکان و نوجوانان نویسنده، منتقد، تصویرگر تا به نتیجه رسیدن آثار فرزندان جهت تولید و گسترش فعالیت‌های کتاب و کتابخوانی برگزار خواهد شد.

پویش «نویسنده شو» در سه بخش نویسندگی، تصویرگری و نقد داستان برگزار می‌شود که عناوین موضوعی آن، آزاد، زندگانی معصومین(س)، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، عفاف و حجاب و انرژی، نفت و گاز خواهد بود.

علاقمندان از سه طریق فردی (نویسندگی و تصویرگری)، گروهی دوستان (منتقد و تصویرگری، قصه خوانی به‌صورت ارسال فیلم از تصویرگری، نقد کتاب و قصه خوانی گروهی) و خانوادگی (قصه خوانی و نقدکتاب به‌صورت ارسال فیلم از جلسه خانوادگی نقد کتاب و قصه خوانی)، می‌توانند در این پویش شرکت و آثار خود را در قالب فایل word، عکس به صورت افقی و فیلم افقی حداکثر ۵ دقیقه و ١٠٠ مگابایت در پیام رسان «بله» به شماره ٠٩١٧٩٧٠۵١۴۵ ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار از هفته ملی کودک (۱۶ مهر) تا هفته کتاب (۳۰ آبان ۱۴۰۲) خواهد و از آثار برتر نیز در دو گروه سنی کودک و نوجوان و در سه بخش نویسندگی، تصویرگری و نقد کتاب با اهدای جوایز، تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha