چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
قب

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حسینی به خنثی شدند تهدیدات اسرائیل علیه ایران اشاره کرد و گفت: همانطور که آمریکا و اسرائیل تاکنون نتوانستند هیچکدام از تهدیداتشان علیه ایران را عملی کنند، امروز هم پاسخ به اسرائیل که پیام داده ۷۰ نقطه ایران را خواهد زد این است که اگر کوچکترین اشتباهی بکند، دو شهر مهم آنها با خاک یکسان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، صبح امروز به‌مناسبت هفته انتظامی با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان و جمعی از مسئولان مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در این مراسم ضمن تبریک هفته انتظامی، سالروز ورود حضرت معصومه(س) به شهر مقدس قم و پیروزی نیروهای مقاومت فلسطین، اظهار داشت: در پیامی که محضر رهبر معظم انقلاب تقدیم کردم، به نمایندگی از مردم منطقه کاشان آمادگی خود را برای اجرای فرامین نایب امام زمان(عج) برای محو غده سرطانی اسرائیل اعلام کردم.

امام جمعه کاشان به‌وضعیت سال گذشته کشورمان در به شهادت رسیدن جمعی از پرسنل نیروی انتظامی، جوانان طلبه، بسیجیان و جوانان شرکت کننده در جنگ ترکیبی و شناختی دشمن اشاره کرد و گفت: ۴۰۰ بمب قرار بود در ایام قتل مهسا امینی منفجر شود اما به لطف خداوند متعال و به‌برکت انقلاب و اقتدار نیروی انتظامی امنیت در کشور برقرار است.

امام جمعه کاشان، به افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا اشاره کرد و یادآور شد: آلبانی در سال ۱۴۰۰ سفیر ایران را اخراج کرد ولی به‌خاطر ترس از اقتدار جمهوری اسلامی ایران خودش در سال ۱۴۰۲ به مقر منافقین حمله کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با بیان اینکه دشمن یک لحظه دست از توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران بر نمی‌دارد، اظهار کرد: اولین وظیفه ما در مقابل توطئه دشمن استفاده از نرم افزار ایمان به خداوند متعال می‌باشد.

امام جمعه کاشان، ضمن هشدار به آمریکا در عدم کمک رسانی به اسرائیل در مبارزه با نیروهای مقاومت فلسطین، یادآور شد: اگر آمریکا برای کمک به نیروهای صهیونیستی در مبارزه با نیروهای مقاومت وارد عمل شود، بداند جمهوری اسلامی ایران ساکت نخواهد ماند.

امام جمعه کاشان، با بیان اینکه ماجرای مقاومت را نباید دست کم بگیریم، تصریح کرد: چند ۱۰ نفر از سران صهیونیستی به اسارت نیروهای مقاومت در آمدند که هر کدامشان به اندازه یک تیپ و لشگر می‌ارزد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: اسرائیل از اسرای دستگیر شده خود به دست نیروهای مقاومت به‌عنوان افراد مفقود و بدون رسته و رشته نام می‌برد.

امام جمعه کاشان، به خنثی شدند تهدیدات اسرائیل علیه ایران اشاره کرد و گفت: همانطور که آمریکا و اسرائیل تاکنون نتوانستند هیچکدام از تهدیداتشان علیه ایران را عملی کنند، امروز هم پاسخ به اسرائیل که پیام داده ۷۰ نقطه ایران را خواهد زد این است که اگر کوچکترین اشتباهی بکند، دو شهر مهم آنها با خاک یکسان خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم تقویت تقوای الهی، انجام واجبات و ترک محرمات تأکید کرد و یادآور شد: درجه در زمین و دنیا یک اعتبار است، ولی آنچه که در آسمان اعتبار دارد تقوا و ایمان به خدا است.

امام جمعه کاشان به وظیفه نیروهای انتظامی در اجرای امربه معروف و نهی از منکر اشاره کرد و با بیان اینکه لباس سبز نیروهای مسلح اقتدار آفرین است، خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایش پیامبر اکرم(ص) گناه از هرکس سر بزند وظیفه ما امربه معروف و نهی از منکر است، لذا از نیروهای انتظامی درخواست دارم از کنار گناه، بی‌حجابی و بدحجابی با تساهل عبور نکنند و نگویند وظیفه پلیس اخلاقی و امنیت ملی است.

در ابتدای این مراسم نیز سرهنگ ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره بیش از ۱۳ هزار شهید و ۲۰ هزار جانباز سرافراز فرماندهی انتظامی کشور، گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با پیشکسوتان نیروهای مسلح و فعالان دفاع مقدس فرمودند نیروهای مسلح جزء نوامیس حتمی هر جامعه‌ای هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان، برقراری امنیت کشور را مدیون تلاش و فداکاری‌های نیروهای مسلح دانست و اظهار کرد: امیدوارم خداوند به ما توفیق خدمت بیش از پیش را به‌منظور ایجاد انضباط اجتماعی، برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت، ایجاد امنیت و احساس ارتقاء امنیت پایدار در جامعه را توأم با اصول خدشه ناپذیر سرعت، دقت، قاطعیت و عدالت عنایت فرماید.

سخنرانی محمد شریف زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان پیرامون عملکرد رضایت بخش نیروی انتظامی در تأمین امنیت و افتخارات معجزه آسای نیروهای مقاومت فلسطین و تجلیل از خانواده معظم شهدا، پیشکسوتان و نخبگان نیروی انتظامی شهرستان کاشان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha