دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه بیضا

حوزه/ امام جمعه بیضا گفت: عملیات طوفان الاقصی یکی از صدها وعده‌ پروردگار است که امروز در دنیا محقق شده است.

حجت الاسلام محمدجواد درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در شیراز، با اشاره به عملیات اخیر جبهه مقاومت، اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی یکی از صدها وعده‌ پروردگار است که امروز در دنیا محقق شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه وعده‌های خداوند تحقق پذیر است، گفت: کسانی که به‌عنوان دوست و دلسوز برای رژیم صهیونیستی هستند بدانند این عملیات جبهه مقاومت با دیگر عملیات‌ها متفاوت است، جوانان فلسطینی امروز بیدار شده‌اند و مبتکرانه به میدان آمده‌اند.

امام جمعه بیضا، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ملت فلسطین، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب عملیات جبهه مقاومت را یک زلزله دانستند، دشمنان و کشورها و دولت‌های به ظاهر اسلامی هم بدانند که این دلسوزی‌ها هیچ کدام سودی به حال آنان ندارد.

وی به فرمایش حضرت امام(ره) در خصوص اینکه هرکس یک سطل آب بریزد اسرائیل را آب خواهد برد اشاره کرد و گفت: حرکت جبهه مقاومت یک شمه‌ای از حرکت‌های جهادی جوانان فلسطینی در سراسر عالم است و حماس نیز یکی از ده‌ها گروه‌های آماده خدمت برای نابود کردن اسرائیل است، رژیم صهیونیستی بداند که این آخرین حرکت برای جوانان فلسطینی خواهد بود تا جهان را از شر این رژیم کودک کش خلاص کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha