یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بهشتی

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: موضوع تورم زندگی مردم را دچار مشکل کرده است، دولت در این زمینه باید چاره ای بیندیشد، ان شاءالله در این زمینه موفق خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز،آیت الله احمد بهشتی پیش از ظهر امروز در دیدار نهادهای حوزوی فارس با مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت که در مرکز مدیریت حوزه علمیه فارس برگزار شد، در خصوص قدمت حوزه علمیه فارس اظهار کرد: با توجه به سابقه حوزه علمیه فارس، این حوزه نیز مانند اصفهان و مشهد استقلال داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به روایتی از امیرالمومنین(ع) اضافه کرد: باید با خدا کارها را پیش ببریم، اگر آخرت خود را درست کنیم خداوند دنیای ما را درست خواهد کرد، انسان باید در مرحله اول واعظ خود سپس واعظ دیگران باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری نیز تصریح کرد: موضوع تورم زندگی مردم را دچار مشکل کرده است، دولت در این زمینه باید چاره ای بیندیشد، ان شاءالله در این زمینه موفق خواهد شد.

وی در پایان متذکر شد: باید از فرصت ها برای حل مشکلات اقتصادی و تورم استفاده کرد.

فعالیت ۷۶ امام جمعه در استان فارس

حجت الاسلام عادل حاجی پور مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس هم در این نشست اظهار کرد: استان فارس از نظر وسعت و جغرافیایی دارای وسعت بسیاری است از این رو دارای ۷۶ امام جمعه است.

وی در خصوص سبک زندگی نیز اضافه کرد: خانواده مهمترین کانون است، مقام معظم رهبری فرمودند مبارزه با کانون های فساد که سبک زندگی را نشانه گرفتند جهادی همه جانبه و هوشمندانه باشد.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس تصریح کرد: یکی از ارکان مهم مدیریت نیروی انسانی است، این نیروی انسانی کارآمد یک ضرورت اجتناب پذیر است که باید به آن توجه شود.

وی عنوان کرد: در کنار مدیریت نیروی انسانی یک برنامه جامع نیاز داریم که استان فارس در این زمینه نیز نقشه فرهنگی مهندسی را تدوین کرد.

حجت الاسلام حاجی پور گفت: در خط مقدم جبهه فرهنگی با عدم تخصیص بودجه مواجه هستیم. چرا باید در جنوب استان برای یک کار فرهنگی با کمبود بودجه مواجه باشیم؟.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha