شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
نشست تاريخ پژوهی جريانات ايران و اسراييل در مدرسه فاطمه معصومه(س) اهواز

نشست تاریخ پژوهی جریانات بین ایران و رژیم صهیونیستی با سخنرانی حجت ‌الاسلام رستگار، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، ویژه اساتید و طلاب مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست تاریخ پژوهی جریانات بین ایران و رژیم صهیونیستی با سخنرانی حجت ‌الاسلام رستگار، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، امروز ویژه اساتید و طلاب مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) اهواز برگزار شد.

در این نشست، حجت‌ الاسلام رستگار با اشاره به تاریخچه فتنه‌های اسرائیل در مقابل ایران، گفت: در طی دهه‌های اخیر اسرائیل با روش‌های گوناگون سعی در ایجاد اختلال در خاورمیانه داشته و در تمام مواردی که با کشورهای دیگر وارد یک مبارزه تسلیحاتی شده در تلاش بوده تا پای ایران را در این مبارزات باز کند که با تدبیر رهبری امام خامنه ای این فتنه‌ها خنثی شده است.

وی افزود: در جنگ اخیر فلسطین نیز با استفاده از تعبیر سرمار در ایران است، تلاش کرد تا نشان دهد که این مبارزات از سوی ایران شکل می‌گیرد اما رهبر انقلاب با درایت و هوشمندی به طراحی این مبارزه توسط جوانان فلسطینی اشاره کردند و آن را یک جنگ کاملا فلسطینی خواندند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان بیان کرد: هر چند محمد الضیف از شاگردان حاج قاسم سلیمانی محسوب می‌شود و از سوی دیگر این جنگ توسط نیروهای مقاومت و کشورهای مخالف اسرائیل تحت حمایت است، اما مبارزه یک مبارزه فلسطینی است و رهبر معظم انقلاب با بیان این نکته بار دیگر امنیت ملت ایران را تامین کردند.

حجت‌ الاسلام رستگار با بیان این نکته شاید برای برخی این مسئله که پایان این جنگ چه خواهد شد و ایران در چه وضعیتی قرار خواهد گرفت، گفت: ایران در چندین سال رهبری امام خامنه ای توانسته بدون ورود مستقیم به جنگ‌های منطقه مدیریت منطقه را در دست بگیرد و اکنون نیز همین روال پیش خواهد رفت و ایران بدون ورود به جنگ با اسرائیل نابودی آن را تضمین کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha