سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نشست جهاد تبیین در شاهین دژ

حوزه/ امام جمعه شاهین دژ با اشاره به نقش معلمین در بیداری و آگاه کردن دانش آموزان، گفت: دشمنان از بیداری دانش آموزان می ترسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام علی مرادی امروز در جلسه تخصصی معاونین و مربیان پرورشی و طرح امین شهرستان شاهین دژ که در سالن اجتماعات شهدای فرهنگیان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش بالاترین نقش و جایگاه را در تربیت جامعه دارد و لذا تبیین مسائل به دانش آموزان، معلمین، مربیان فعال در آموزش و پرورش بسیار لازم و ضروری است.

وی با بیان این که مربیان نقش مهمی در تربیت جامعه دارند و باید به تربیت مؤمن انقلابی اهتمام داشته باشند، گفت: مسائل روز جامعه برای نسل جوان تبیین شود و هیچ کجا به اندازه آموزش و پرورش در زمینه جهاد تبیین نمی تواند نقش ایفا کند و در محیط مدرسه است که می توان نسل جوان را با پیشرفت های کشور و همچنین از توطئه های دشمنان آگاه کرد.

امام جمعه شاهین دژ با اشاره به نقش معلمین در بیداری و آگاه کردن دانش آموزان، خاطرنشان کرد: دشمنان از بیداری دانش آموزان ما می ترسند، و لذا با هر ترفندی دنبال این هستند که دانش آموزان ما را به عنوان مدیران آینده کشور از تحصیل و تربیت اسلامی باز دارند.

وی اظهار کرد: امروز سرمایه های ارزشمند ما دیگر طلا و نقره نیست، بلکه دانش آموزان هستند، لذا باید نهایت تلاش خود را برای تربیت صحیح آنها بکار گیریم.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha