دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمجید یزدی

حوزه/ رئیس دفتر ویژه رئیس قوه قضائیه توصیه کرد: مسئولان کانون‌های مساجد همانطورکه در بُعد دینی، علمی و مهارتی کار می‌کنند، بر بُعد بصیرتی و انقلابی اعضا هم نظارت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمجید یزدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم ضمن قدردانی از برگزاری این نمایشگاه در قم، گفت: در این نمایشگاه، نمایندگانی از محورهای مختلف حضور داشتند که نشان می‌دهد که مسجد در نظام دینی فقط شامل بُعد عبادی نمی‌شود، بلکه در صدر اسلام و در زمان پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله، مسجد متکفل شئون بسیار گسترده و متنوع مردم بود و امروز هم می‌تواند همین نقش را ایفا کند.

رئیس دفتر ویژه رئیس قوه قضائیه با تصریح بر اینکه مساجد می‌توانند اثر بسیار مثبتی در جامعه داشته باشند، گفت: اگر همه امور را به دست مردم سپردیم، یعنی از دست دولت بیرون آوردیم و مردم با محوریت مسجد توانستند کارها را مدیریت کنند، قدم بسیار بزرگی برداشته خواهد شد و یکی از کارکردهای مهم مسجد همین است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یزدی افزود: یکی از کارکردهای مسجد در عرصه انسان‌سازی و انسان‌پروری است که ارزشمندترین موجود در جهان است و فعالیت‌های فرهنگی نیز در این راستا صورت می‌گیرد و این توفیق برای افرادی است که در این عرصه خدمت می‌کنند.

وی با توصیه بر اینکه مسئولان کانون‌های مساجد بر بُعد انقلابی و دینی اعضا نظارت داشته باشند، اظهار داشت: مسئولان همانطور که در بُعد دینی، علمی و مهارتی کار می‌کنند، بر بُعد بصیرتی و انقلابی اعضا هم نظارت داشته باشند و در پرورش نیروها گام بردارند.

رئیس دفتر ویژه رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: توجه به بعد انقلابی و بصیرتی باعث می‌شود که جهاد تبیین اتفاق بیفتد و در ادامه، شور، نشاط و امیدآفرینی در جامعه را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha