سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
ناصر ابوشریف

حوزه/ نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران، دشمن اصلی اسلام را آمریکا و غده سرطانی صهیونیستی خواند و گفت: ضروری است که بیدار و مواجه شویم با این دشمن خونی و واجب است با دشمنی که همه ارزش‌های انسانی را زیر پا گذاشته و خون و خاک ما را حلال شمرده بجنگیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ناصر ابوشریف امشب در گردهمایی بین‌المللی «صد ملیت جهان آماده اعزام به فلسطین برای نابودی اسرائیل» که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با بیان اینکه آمریکا به دنبال جنگی همه جانبه علیه اسلام است، اضافه کرد: صهیونیست جهانی همه داشته‌های خود را رو کرده تا مردم غزه را به کشتن دهد اما غزه نخواهد مرد بلکه پیروز خواهد شد و آنکه می‌خواهد غزه را در شکست ببیند، این آرزو را به‌گور خواهد برد.

وی دشمن اصلی اسلام را آمریکا و غده سرطانی صهیونیستی خواند و گفت: ضروری است که بیدار و مواجه شویم با این دشمن خونی و واجب است با دشمنی که همه ارزش‌های انسانی را زیر پا گذاشته و خون و خاک ما را حلال شمرده بجنگیم.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین افزود: آمریکا هر چیزی که برای کشتار نیاز باشد به اسرائیل داده است و سران کشورها در دنیا بی‌تفاوت مانده‌اند اما آن کسی که در کنار فلسطین ایستاده است جوانان مقاومت هستند.

وی با بیان اینکه این قیام و این قدس برای ما مسلمانان است، تصریح کرد: فلسطین برای تمام مردمی است که در تمام کشورهای اسلامی تظاهرات می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha