پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ امام جمعه جم با اشاره به ترفندهای رژیم صهیونیستی در شبهه سازی و مظلوم نمایی گفت: آنان تلاش می‌کنند سُنی‌بودن جبهه حماس و غزه و کرانه باختری را برجسته کنند و در واقع با تولید یک گسل مذهبی، حامیان فراگیر مقاومت در ایران را دچار تردید و دو دستگی نمایند پس همه هوشیار باشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه آمریکا هدایت‌کننده اصلی رژیم صهیونیستی است، اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری در دیدار نخبگان فرمودند، نقش ملموس آمریکایی‌ها در سیاست‌گذاری اقدامات صهیونیست‌ها، آشکار است.

وی با بیان اینکه شکست و نابودی این پلید سیرت به فضل الهی نزدیک است، افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، اگر این وحشی‌گری‌ها ادامه یابد، ملت‌های مسلمان و حتی مردم غیرمسلمان جهان و همچنین مقاومت بی‌تاب می‌شوند و دیگر کسی نمی‌تواند جلوی آن‌ها را بگیرد.

امام جمعه جم با محکوم کردن جنایات وحشیانه جنگی رژیم منحوس صهیونیستی، اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل مسئول توسعه میدان نبرد و افزایش بازیگران آن هستند.

وی تصریح کرد: مواضع حمایتی جمهوری اسلامی ایران همچنان با شدت و به‌عنوان مساله اول دنیای اسلام ادامه دارد و ملت مجاهد ایران اسلامی آماده اطاعت از دستورات مولای خود است.

حجت الاسلام محمدی، با پرداختن به پیام‌های سفر منطقه‌ای وزیر خارجه ایران، یادآور شد: ایران با توسعه دیپلماسی منطقه‌ای در حمایت از ملت فلسطین تلاش می‌کند، اما همه ما باید بدانیم که در جنگ هستیم و به نوعی همه بشریت در جنگند، آن هم جنگ ‌روایت‌ها علیه مقاومت فلسطین.

امام جمعه جم عنوان کرد: تلاش رژیم جعلی برای استفاده حداکثری از رسانه و خبرنگار و شبکه‌های اجتماعی ولو برای بقای بیشتر یا حفظ آبرو و مدیریت افکار عمومی، قابل تأمل است.

وی با اشاره به ترفندهای رژیم صهیونیستی در شبهه‌سازی و مظلوم نمایی، خاطرنشان کرد: آنان تلاش می‌کنند سُنی‌بودن جبهه حماس و غزه و کرانه باختری را برجسته کنند و در واقع با تولید یک گسل مذهبی، حامیان فراگیر مقاومت در ایران را دچار تردید و دو دستگی نمایند، پس همه باید هوشیار باشند.

امام جمعه جم با بیان اینکه وقت آغاز نبرد حقوقی و دیپلماتیک است، اظهار کرد: نبرد بزرگ طوفان الاقصی دست مقاومت و مردم فلسطین را پُر کرد و اکنون دیگر وقت نبرد حقوقی و دیپلماتیک است و چندان هم نباید بر شعله‌ورتر شدن جنگ اصرار داشت.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: مهمترین اولویت در شرایط حاضر آغاز نبرد دیپلماتیک و حقوقی علیه رژیم صهیونیستی است، درخواست از جامعه جهانی برای محکومیت این رژیم در از بین بردن غیر نظامیان، استفاده از تسلیحات ممنوعه مانند بمب‌های فسفری و تشدید محاصره غزه و بستن آب و برق و گاز به‌روی مردم، مهم‌ترین مسائل در نبرد حقوقی است و فرآیندهای بعدی که در اثر این نبرد نظامی به‌وجود می‌آید نیز توقف در عادی‌سازی روابط بین کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی خواهد بود.

وی در ادامه سالروز تأسیس مجتمع تولید گاز پارس جنوبی را تبریک گفت و یادآور شد: شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی سال ۱۳۷۷ تأسیس و عهده‌دار مسئولیت بهره‌برداری از تأسیسات خشکی فازهای چندگانه میدان گازی پارس جنوبی شد که این شرکت با بهره‌گیری از متخصصان جوان به الگو و برند معتبر جهانی دانش فنی در میان همه صنعت کشور تبدیل شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha